Witam
Tak jak w temacie. Pytanie jest może tendencyjne i nie jednen napisze, że to odgrzewany kotlet, ale chciałbym spróbować. Mianowicie niedawno natrafiłem na stronę internetową i dobrymi zdjęciami erotycznymi. I tutaj rodzi się pytanie. Okazuje się, że nidługo na owej stronie ma zostać wprowadzony abonament w wysokości 9 zł za miesiąc. Autor strony przekonuje, że jest to cena w żadnym razie nie wygórowana, gdyż z obliczeń wychodzi, że jest to wartość około 33 gr za dzień. W porównaniu z innymi stronami jest to raczej niewiele. Jednak zadaje sobie pytanie, czy to ma sens. Jestem studentem socjologi i mam zariar pisać pracę na podobny temat, dlatego właśnie prosiłbym o rzetelną odpowiedź.
Z poważaniem Lazzar
Płatna erotyka. Czy to opłacalne?
Re: Płatna erotyka. Czy to opłacalne?
Pewnie jest opłacalne, ale wymaga dużego nakładu finansowego i czasowego na początku, zanim serwis zacznie zarabiać
Serwis erotyczny jest bardzo opłacalny... i nie trzeba tu żadnego wkładu finansowego. Jedyne co potrzebujesz to "czas"... 
-
motopoland
- Nowy

- Kontakt:
Lecz... Nie każdy hosting aprobuje strony erotic
Ja jestem fotografikiem i webmasterem, ale jakoś nie biorę się za ten temat.
Wydaje mi się, że trzeba by mieć autorskie fotki, piraty mogą kiedyś wyjść bokiem, a nie wiem skąd brać takie tłumy ładnych, zgrabnych i młodych modelek :)
Ja jestem fotografikiem i webmasterem, ale jakoś nie biorę się za ten temat.
Wydaje mi się, że trzeba by mieć autorskie fotki, piraty mogą kiedyś wyjść bokiem, a nie wiem skąd brać takie tłumy ładnych, zgrabnych i młodych modelek :)
Dokładnie jak koledzy wyżej. Erotyka zawsze była opłacalna i sa na tym spore pieniądze.
Problemem może być tylko jako takie wypromowanie serwisu, ale jeśli już ktoś zoabzcy go, to zwykle będzie wracał. (Bo czy ktoś z Was, był na Redtube, tylko raz?)
\
Pozatym ważna jest jakość zdjęć. To troszkę się zmieniło i teraz ludzie nie chcą płacić za wulgarne zdjęcia piczy, czy popraiane w fotoszopie laski.