Witam, dostałem opis jak wykonać profesjonalny system logowania i rejestracji na stronie www. Niestety mimo opisu ponieważ jestem całkowicie zielony z PHP i baz danych to nie zabardzo wiem co mam z tym kodem zrobić. Hmm..Istnieje dla mnie głównie html i probowalem wszystko wkleic do edytora html i wyszly mi jakies krzaki z tabelkami.. Bardzo bym prosił o łopatologiczne wyjasnienie jak kompletnemu laikowi co po kolei mam wklejac do edytora i jak zapisywac zeby to dzialalo potem na stronie i serwerze z php. A moze moglby to ktos poskladac w calosc do plikow i spakowac jako gotowiec. Kod jest juz podany wiec dla profesjonalistów zaznajomionych w php nie powinno to stanowic wiekszego problemu. Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc i ewentualny gotowiec z objasnieniem. Pozdrawiam.
Skryp jest na stronie http://www.serwerek1977.webpark.pl/
Skrypt Logowania i rejestracji na stronie
Re: Skrypt Logowania i rejestracji na stronie
A czy masz serwer z obsługą PHP i MySQL?
Osobiście uważam, że powinno się robić małe kroczki... znasz htmla i rzucasz się na PHP, i to od razu na logowanie...
[To co powiem, nie ma ŻADNEJ nuty złośliwości] Czy potrafisz już zrobić zwykły licznik w PHP. Obsługa plików zewnętrznych jest ci znana. Wiesz jak pobrać zmienną $_GET? Dobrze pracujesz na tablicach i radzisz sobie z pętlami? jeśli na większość pytań odpowiedziałeś nie, to naprawdę radzę zwolnić - zdąrzysz! Ale wszystko po kolei.
Jesli chcesz, abyśmy napisali Ci ten sktrypt - ok! Tylko, że z tego co widzę potrzeba tam bazy danych, a więc akże nazwy usera i hasło. Także adres serwera [choć tego czasem nie trzeba].
... o widzę, że są tam jeszcze sesje.
Teraz nie jestem w domu, ale jak będę, to napisze Ci gotowy skypt - jednak dużo prostszy i jak dla początkującego - logiczny.