filtry google a liczba dodawanych linkówWszystko co chcesz w

Zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron WWW, reklamą kontekstową i linkami sponsorowanymi. Dyskutujemy robotach wyszukiwarek, skuteczności, pomysłach i nowych trendach związanych z promowaniem stron WWW w wyszukiwarkach.
raist

filtry google a liczba dodawanych linkówWszystko co chcesz w

Post autor: raist »

Witam :)

1.Jestem początkującym webamsterem i od nie dawna próbuje pozycjonować moją stonkę. Na początku była ona dość wysoko 4 miejsce (dodawałem sporadycznie jakie linki w katalogach). Później miałem przerwe ok miesiąca kiedy nie miałem czasu się zając serwisem i po powrocie stronka jest poniżej 300 lub 500 na hasłach związanych z nią. Czy możliwe że Google założyło filtr?

2.Dalej mam pytanie ile ok wpisów należy dodawać by nie przesadzić? Widziałem w informacjach dla webmasterów w panelu google, że taka praktyka nie jest polecana? Znaczy to że nie wolno tego robić? Bo chyba dodawanie do katalogów do odpowedniej kategorii to jest wpożatku?

3.Wyczytałem gdzieś na jakimś portalu o pozycjonowaniu, że jak się doda raz sporo linków a poźniej nic to stronki spadaja i to niezależnie od PG to prawda? Moja stronka ma PG 2 a jest poniżej 300... Czego to może być wina? Dodam, że nie używam żadnych automatycznych pozycjonerów ani botów.

Przepraszam jeśli juz gdzieś są odpowiedzi na te pytania ale za dużo tu tematów i odpowiedzi by wszystko wyłapać od razu także będę wdzięczny za odpowiedź

Pozdrawiam
Lexy
Nowy
Nowy
Kontakt:

Re: filtry google a liczba dodawanych linkówWszystko co chcesz w

Post autor: Lexy »