[dyskusja] Pozycjonowanie - Twoje Osiągnięcia

Zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron WWW, reklamą kontekstową i linkami sponsorowanymi. Dyskutujemy robotach wyszukiwarek, skuteczności, pomysłach i nowych trendach związanych z promowaniem stron WWW w wyszukiwarkach.
MegaSpamer
Kontakt:

[dyskusja] Pozycjonowanie - Twoje Osiągnięcia

Post autor: MegaSpamer »

Witam
Jestem amatorem więc proszę się nie dziwić, że piszę głupoty :-).
Chciałbym poruszyć (mam nadzieje) dość ciekawy temat. Chodzi o Wasze (Twoje)

osiągnięcia w pozycjonowaniu (wlasciwie to ogolnie w promocji).
1. Ktore miejsce w rankingu zajela Twoja strona, pod jakie słowo kluczowe, w jakiej

wyszukiwarce.
2. Jak to zrobiles (nie musicie zdradzac wszystkich swoich tajnych technik :-) )
3. W jakim czasie udało się Ci osiągnoć ta pozycje, i jak duzo trudu Cie to kosztowalo

Oczywiscie mozesz dopisac cos nie zwiazanego z tymi 3 punktami

Mówiąc szczerze mi udało się osiągnąć zadawalające wyniki tylko w Google ( ale nie

chodzi o strone podaną w mojej stopce - jej pozycjonowania jeszcze nawet nie

zaczęłem). W WP słabo, a w Onecie moje strony nawet nie są zaindeksowane :-). W ogole

uwazam, ze najszybciej wysoka pozycje najszybciej mozna uzyskac w google. Wedlug mnie

najwazniejszy jest wskaznik Link Popularity - czym wiecej linkow do twojej stronie tym

lepiej (w Google Page Rank). Gdy sie wymieniasz linkami lub bannerami, warto patrzec

rowniez na Page Rank strony (szkoda ze nie ma takiego czegos w WP czy Onecie).

Niektóre strony są profesjonalnie zrobione itp., ale mają niski wskznik i sa nisko w

wyszukiwarce. No wiec jezeli twoja strona bedzie super i w ogole to tak nie zdzialasz

nic jezeli nie beda prowadzic do niej linki z innych stron. Wlasciwie odeszlem od

tematu, ale jezeli chcesz sie dowiedziec wiecej to wejdz na

http://www.programypartnerskie.friko.pl/promocja.htm

Proszę o odpowiedzi.
cichy_don
Kontakt:

moje pozycjonowanie

Post autor: cichy_don »

Witam!