Publicystyka — Artykuły ogólne

Rola Public Relations przy prowadzeniu serwisów internetowych

Rola internetowego Public Relations ciągle nie jest doceniana przez młodych wydawców, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z webmasterstwem.

więcej

Internetowe gafy stron firmowych

Surfując po sieci przygotuj się na niespodzianki. Na głównej stronie jednego z wielkich koncernów motoryzacyjnych pojawia się pełen troski list Prezesa. Zwraca on uwagę na bezpieczeństwo wakacyjnych podróży.

więcej

Specyfikacja serwisu, czyli rodzaj strony

Wszystkie strony WWW możemy podzielić na pewne grupy pod względem ich tematyki, treści, układu graficznego, sposobu prezentowania informacji itp. Te właśnie grupy często nazywa się specyfikacją serwisu.

więcej

Jak zostać webmasterem?

Jak w każdym zawodzie czy branży osiągnięcie pewnych umiejętności wymaga włożenia w to wysiłku pracy. Aby zostać webmasterem należy połączyć umiejętności teoretyczne z praktycznymi. Pierwszym krokiem powinna być obserwacja stron.

więcej

Psychologia sukcesu: Charakterystyka geniuszu

Tony Buzan w jednej ze swoich książek podjął się opisania, na podstawie biografii stu wielkich ludzi, cech charakterystycznych, łączących wszystkich geniuszy.

więcej

Psychologia sukcesu: Techniki wymyślania nowych pomysłów, burza mózgów

Gdy już zdobędziemy wszelkie niezbędne informacje na temat problemu, który chcemy rozwiązać, możemy przystąpić do wymyślania pomysłów. Poniżej zostały przedstawione najpopularniejsze i najbardziej uniwersalne z nich.

więcej

Psychologia sukcesu: Przygotowania do tworzenia nowych pomysłów

Dochodzenie do nowych pomysłów jest procesem wielostopniowym. Różne koncepcje definiują odmienną liczbę etapów składających się na ten proces.

więcej

Jak wysłać stronę na serwer?

Kiedy napiszesz już swoją pierwszą stronę internetową, dopracujesz ją w każdym szczególe, przyjdzie taka chwila kiedy będziesz chciał zamieścić ją w internecie.

więcej

Protokół HTTP: podstawy działania

Komunikacja w sieci WWW odbywa się za pośrednictwem internetu i jego protokołów komunikacyjnych. Protokół jest zbiorem reguł, które ustalają formaty przesyłanych danych i normują ich transmisję.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7  8  9   następna >>>