Publicystyka — Artykuły ogólne

Wojna w Wirtualnej Polsce

Portal niezgody: Podobno wielkie pieniądze nie zmieniają ludzi, tylko… ujawniają ich prawdziwą naturę. Jeśli to prawda, ciężkie czasy czekają Wirtualną Polskę. Jej ojcowie-założyciele właśnie wykopali wojenne topory.

więcej

Wprowadzenie do e-learningu

Nauczanie przez internet albo zdalna edukacja - to najczęstsze określenia zdobywania wiedzy za pomocą sieci. Taka forma doskonalenia kwalifikacji, nazywana w skrócie e-learningiem, staje się coraz bardziej popularna w firmach na całym świecie.

więcej

Porównywarki cen - szansa na oszczędne zakupy w sieci

W lansowanym obecnie tempie życia, czas to pieniądz. Zaoszczędzić go choć odrobinę dla siebie, to często nie lada wyzwanie. Z pomocą przychodzą nam porównywarki cen sklepów internetowych.

więcej

eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów

Zarządzanie relacjami z użytkownikami Internetu (eCRM) dzięki rozwojowi technologii, a przede wszystkim coraz szerszej działalności firm w sieci, nabiera całkiem nowej jakości. Staje się bardzo skutecznym narzędziem w walce o pozyskanie lojalności klienta. Elementu gry rynkowej, który w obecnych czasach jest podstawą skutecznego działania w e-biznesie.

więcej

Analiza zachowań klientów w e-sklepach

W przypadku tradycyjnego sklepu samoobsługowego niemożliwe jest śledzenie wszystkich klientów i analizowanie ich poszczególnych zachowań. W zasadzie tylko ich obecność przy kasie świadczy o tym, że są naszymi klientami. Kiedy wychodzą ze sklepu bez zakupów, nie wiemy o nich praktycznie nic.

więcej

Turystyka w internecie

Lipiec to miesiąc najwyższej oglądalności internetowych serwisów turystycznych, jednak niewiele mniejszą średnią liczbę użytkowników odnotowano na tych witrynach pod koniec roku, w grudniu - wynika z raportu "Turystyka w internecie. Jesień-Zima 2004"

więcej

Jak przełożyć, żeby się nie wyłożyć

Internet to wspaniałe medium, oferujące nowe możliwości przekazu, integrujące rewolucyjne rozwiązania multimedialne, skupiający wirtualne społeczności i odmieniające oblicze współczesnego świata.

więcej

Korzyści zastosowania e-marketingu w firmie

Zaprezentowanie firmy w Internecie to przedsięwzięcie wymagające przemyślenia i podjęcia przez firmę kilku decyzji. Nie wystarczy samo wykonanie i umieszczenie firmowej strony w Internecie.

więcej

Prywatne strony domowe jako przedmiot zainteresowania nauk społecznych, cz.1

Prywatne strony domowe (PSD) są bardzo "młodym" przedmiotem badań nawet w ramach "internetowego" nurtu nauk społecznych. Oto kilka słów refleksji i spostrzeżeń na ten temat.

więcej

Prywatne strony domowe jako przedmiot zainteresowania nauk społecznych, cz.2

Druga część artykułu poświęconego prywatnym stronom domowym.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7  8  9     następna >>>