Publicystyka — Artykuły ogólne

Porównywarki cen szansą dla e-sklepów?

Z przewagą małych firm zatrudniających zwykle jedną czy dwie osoby kształtuje się obraz polskiego rynku sklepów internetowych, których liczbę, według danych raportu "E-commerce 2006", szacuje się na 2,5 tysiąca. Coraz więcej z nich decyduje się na stałą obecność w porównywarkach cen. - To doskonałe narzędzie marketingowe – zapewniają przedstawiciele porównywarek.

więcej

Internet dla dzieci - zagadnienia ochrony najmłodszych

Internet dopełniając założenia globalizmu stał się ostatnimi laty ważnym medium, które oprócz znakomitej bazy edukacyjnej, możliwości realizowania biznesu i aktywowania społeczeństwa informacyjnego przynosi wiele zagrożeń. Najbardziej nieświadomi problemu wydają się być dzieci i dorastająca młodzież, przed którymi internet jawi się jako beztroskie miejsce spędzania wolnego czasu, rozrywki i zabaw.

więcej

Funkcje komercyjnych witryn internetowych

Oprócz podziału witryn na różne kategorie wartościowe i tematyczne można wyodrębnić także kilka istotnych funkcji jakie pełnią strony WWW. Niewątpliwie dobrze znane funkcje witryn internetowych pomogą skonsumować wiedzę ku lepszemu przygotowaniu się do startu witryny w sieci. Dzięki funkcjom można poznać sens istnienia internetowych serwisów i przekonać się, że własny serwis WWW to nie tylko wymysł postępującej nowoczesności.

więcej

Historia polskiego internetu

Choć początek historii internetu datowany jest na rok 1969, to już dużo wcześniej należy upatrywać prekursorów samej idei. Jednym z nich jest zapewne Vannevar Bush[1], który przedstawił w publikacji "As we may think" pomysł funkcjonowania dokumentów hipertekstowych. Był rok 1945.

więcej

Internet jako instrument Public Relations

Wykorzystanie globalnej sieci do celów wizerunkowych to obecnie jedna z elementarnych praktyk Public Relations. To właśnie od internetu, który spotęgował aranżację wpływu treści na wielu odbiorców, zaczyna się większość poczynań związana z zarządzaniem firmową informacją.

więcej

Podstawowe informacje o Google

Przygotowaliśmy zestawienie liczb Google, czyli fakty, które na co dzień nie pojawiają się w mediach. Liczby te są imponujące - polecamy jako ciekawostkę.

więcej

O użyteczności kodów CAPTCHA

Artykuł ten jest pierwszą na polskim rynku próbą analizy i badania kodów CAPTCHA za pomocą narzędzia eye trackingowego. Firma Symetria badała w nim działanie takich kodów na trzech witrynach: Gazeta.pl, o2.pl oraz Youtube.pl.

więcej

Jak zadbać o bezpieczeństwo domeny?

W dzisiejszych czasach unikalna domena internetowa jest tak samo ważna jak nazwa firmy czy jej logo. Jest to jeden z czynników identyfikujący firmę, mający istotny wpływ na jej wizerunek.

więcej

Co za darmo mogą zamieszczać firmy na swoich stronach internetowych?

Odnośnie zamieszczania materiałów prasowych dotyczących firmy (artykułów, filmów) na jej stronach internetowych i publikowania ich przedruków w firmowych biuletynach mają zastosowanie przepisy ustawy z 1994 r.

więcej

Moja przygoda z webdesignem

Ilość technologii, programów, edytorów, języków programowania jest przytłaczająca. Nikt nie jest w stanie nauczyć się wszystkich, często nadążenie za tym wszystkim graniczy z cudem. Ale bez paniki.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7  8  9     następna >>>