Publicystyka — Artykuły ogólne

Rok z Filmaster.pl - case study

Rok z Filmaster.pl - case study

Filmaster - serwis społecznościowy przeznaczony dla miłośników kina - podsumował pierwszy rok swojej działalności.

więcej

Własny start-up - case study Tubylismy.pl

Własny start-up - case study Tubylismy.pl

Zaczyna się od dobrego pomysłu. Realizujesz go, startujesz i myślisz, że najgorsze za tobą. Nic bardziej mylnego. Dziennie pojawiają się średnio 4 start-upy, czyli w ciągu roku trzeba pokonać ponad 1000 innych pomysłów. Najważniejsze, to przetrwać kilka pierwszych miesięcy.

więcej

Kampania reklamowa Tanio.pl - case study

Kampania reklamowa Tanio.pl - case study

Wejście na rynek nowej porównywarki cenowej jest już na samym wstępie ograniczone możliwościami licznej konkurencji. jednak odpowiedni kapitał i wsparcie dużego portalu mogą przynieść dobre efekty.

więcej

Luki w przeglądarkach a bezpieczeństwo w Internecie

Luki w przeglądarkach a bezpieczeństwo w Internecie

Nie dalej jak kilka dni temu, media poinformowały nas o kolejnej luce znalezionej tym razem w jednej z najpopularniejszych przeglądarek internetowych – Internet Explorer. Starsze wersje IE, których dotyczył problem, posiadają łącznie blisko 40% udziałów w rynku online. Złośliwe oprogramowanie wykorzystując tę lukę, mogłoby z powodzeniem zainfekować komputery wielomilionowego grona Internautów.

więcej

Społeczność hakerów

Społeczność hakerów

Czym są portale społecznościowe, nie trzeba nikomu wyjaśniać. Dziś niemal każdy użytkownik Internetu ma swój profil na Naszej – Klasie, Goldenline, Facebooku czy BLIP-ie. Skupiając wielomilionowe grono Internatów, serwisy te stanowią nie lada wyzwanie dla hakerów.

więcej

Co mogą nam zrobić cyberzłodzieje?

Co mogą nam zrobić cyberzłodzieje?

O zagrożeniach cyberprzestępczności. Rozmowa z Anną Zbroją z Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie oraz Tomaszem Zamarlik z G Data Software.

więcej

Nowe formy e-rozrywki

Nowe formy e-rozrywki

Internet z każdym dniem stwarza coraz więcej możliwości dla żądnych wiedzy i rozrywki użytkowników Sieci. Wirtualna rzeczywistość to miejsce, gdzie nie tylko można znaleźć interesującą muzykę czy filmy, ale także zrobić zakupy, poznać znajomych, odbyć studia czy wreszcie przeczytać książkę. Nic więc dziwnego, że jak wskazują badania psychologiczne, co dziesiąty Polak jest uzależniony od internetu.

więcej

Rodzaje stron internetowych

Rodzaje stron internetowych

W sieci na próżno szukać regulacji dotyczących podziału stron internetowych. Są za to liczne próby ich klasyfikacji. Właściwie im więcej definiujących, tym więcej definicji. Im szybciej internet się rozwija, tym szybciej rodzą się nowe typy witryn. Bałagan? Nie, to naturalna faza rozwoju (ciągle) nowego medium.

więcej

Czytnik RSS - jaki wybrać?

Czytnik RSS - jaki wybrać?

Najcenniejszym towarem na świecie jest informacja. Każdy chce być na czasie i zawsze wiedzieć wszystko to, co dotyczy jego dziedziny. Niestety przeglądanie dziesiątek witryn jest czasochłonne i znacznie odbija się na efektywności naszej pracy. Z pomocą przychodzą nam czytniki RSS.

więcej

Web 2.0 - wydanie drugie poprawione

Ewolucja interaktywności w sieci przekroczyła pewną granicę i stała się bardziej znacząca niż kiedykolwiek. Swoją obecność zaznaczyła już u największych światowych gigantów, a swoją odmienność wykorzystuje na wiele sposobów. Jedno jest pewne - każdy mówi co innego, powstają setki definicji, a tylko nieliczni z Web 2.0 czerpią zyski.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7  8  9     następna >>>