Promowanie stron — Reklama i marketing

Przykład skutecznego zastosowania e-marketingu

Strategię działań e-marketingowych opracowuje się zazwyczaj definiując problem biznesowy: osiągnąć cele marketingowe firmy w najbardziej efektywny sposób. Internet, jeśli zostanie umiejętnie wykorzystane, może obniżyć koszty osiągania tych celów.

więcej

Korzyści zastosowania e-marketingu w firmie

Zaprezentowanie firmy w Internecie to przedsięwzięcie wymagające przemyślenia i podjęcia przez firmę kilku decyzji. Nie wystarczy samo wykonanie i umieszczenie firmowej strony w Internecie.

więcej

Medialność produktu - czyli co sprawia, że o produkcie się pisze?

Wielu specjalistów od marketingu intryguje pytanie - co sprawia, że na rynku pojawiają się tzw. produkty medialne, które nawet przy niewielkich nakładach na reklamę potrafią wzbudzić duże zainteresowanie prasy?

więcej

Jak stworzyć stronę sprzedającą jak szalona?

Mimo, iż mamy świetny produkt i od pewnego czasu istniejącą stronę WWW, nie udaje nam się jednak nic za jej pomocą sprzedać. Dlaczego? Gdzie tkwi nasz błąd? Jak go naprawić? Wystarczy odrobina marketingu...

więcej

Budowanie marek w sieci czyli e-branding

Firmy budujące swój wizerunek w sieci dzielą się na dwie grupy: e-biznes w dosłownym znaczeniu i firmy z innych sektorów. Proces tworzenia jego marki w pierwszym przypadku jest bardzo zbliżony do tego, jaki przechodzą wszystkie nowo powstałe firmy.

więcej

Działanie słów w reklamie

Czy widzieliście reklamę, w której nie padłoby ani jedno słowo? Czy mówimy o reklamie radiowej, telewizyjnej, kinowej, prasowej, internetowej, czy zewnętrznej, zawsze tekst jest jej niezwykle ważnym elementem.

więcej

Tworzenie i promocja bannerów reklamowych

Banner jest bardzo ważnym elementem w promowaniu naszej strony. To od skutecznej reklamy, zależy w jakimś stopniu oglądalność serwisu.

więcej

Era banerów odchodzi w zapomnienie

Wydawać by się mogło że to prawda. A jednak! Wystarczy wpisać w przeglądarkę dowolnie wybrany adres www serwisu gdzie znajdują się reklamy i co zobaczymy? Banery i butony. Dlaczego zatem są one coraz mniej popularne?

więcej

Jak reklamować stronę?

To bardzo częste pytanie: "Jak reklamować stronę www?". Odpowiedź niestety nie jest ani prosta ani jednoznaczna. Dlaczego?

więcej

Promowanie produktów w Internecie - przegląd technik

Artykuł przedstawia podstawowe narzędzia promowania firm w Internecie. Promocja e-marketingowa opisana jest na przykładzie reklamy marki, produktu i usług oraz promocji uzupełniającej. Końcową część artykułu stanowi przedstawienie działań w dwóch firmach: EB oraz COCA-COLA.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4     następna >>>