Promowanie stron — Reklama i marketing

Case study: Kampania Heyah na Naszej-klasie

Case study: Kampania Heyah na Naszej-klasie

233 lata i 44 dni – to czas jaki spędzili wszyscy użytkownicy portalu Nasza klasa w Letniej Szkole Korzystania z Telefonów Heyah. Wydawcy twierdzą, że to największa akcja o charakterze social media przeprowadzona dotąd w Polsce.

więcej

Kampania reklamowa Tanio.pl - case study

Kampania reklamowa Tanio.pl - case study

Wejście na rynek nowej porównywarki cenowej jest już na samym wstępie ograniczone możliwościami licznej konkurencji. jednak odpowiedni kapitał i wsparcie dużego portalu mogą przynieść dobre efekty.

więcej

Bannery reklamowe – za a nawet przeciw

Relatywnie niski koszt dotarcia do odbiorcy oraz precyzyjne określenie skuteczności kampanii reklamowych to z pewnością najważniejsze aspekty wyróżniające internet jako najbardziej atrakcyjne medium dla reklamodawców. Pośród różnych rodzajów reklamy ciągle najpopularniejsze są bannery.

więcej

Programy partnerskie: koncepcje i modele sprzedaży

Dla niektórych to forma dorobienia, dla innych prawdziwy internetowy biznes. Programy partnerskie (PP) przeżywają w sieci okres rozwoju i popularności i są coraz chętniej wykorzystywane przez firmy do promocji i sprzedaży swoich produktów.

więcej

Korzyści zastosowania e-marketingu w firmie

Opublikowanie firmowej strony internetowej to przedsięwzięcie wymagające przemyślenia. Nie wystarczy tylko wykonanie i umieszczenie strony w Internecie. Trzeba pamiętać, że aby strona zaczęła efektywnie działać musimy zastosować e-marketing.

więcej

Internet jako instrument Public Relations

Wykorzystanie globalnej sieci do celów wizerunkowych to obecnie jedna z elementarnych praktyk Public Relations. To właśnie od internetu, który spotęgował aranżację wpływu treści na wielu odbiorców, zaczyna się większość poczynań związana z zarządzaniem firmową informacją.

więcej

Promocja strony w sieci

Na internetową promocję strony WWW składa się wiele czynników, z których każdy ma istotne znaczenie. Fakt posiadania witryny i zaniedbania jej promocji staje się często powodem do zaprzestania sieciowej działalności, a niedocenianie znaczenia Internetu we współczesnym świecie może być przyczyną spadku rozwoju firmy i ciągnięcia się w dalekim ogonie za nowoczesną konkurencją.

więcej

Segmentacja odbiorców newslettera

Ostatnimi czasy technologia posunęła się znacznie do przodu i wciąż pędzi nie mając zamiaru zwalniać, a wręcz przeciwnie. Stajemy się lepsi we wszystkich dziedzinach życia, także i w marketingu online.

więcej

e-CRM: o zwiększaniu lojalności klientów

Jedną z metod wzbudzenia zaufania ze strony klientów w sieci jest skuteczna organizacja i zarządzanie relacjami między nimi a firmą. Technika ta pozwala nie tylko na skuteczne sprzedanie produktu, ale i na zyskanie lojalności klienta, dzięki czemu istnieje szansa, że klient skorzysta z naszych usług więcej niż jeden raz. Co więcej - może w przyszłości polecić nasze usługi innym.

więcej

Marketing emaliowany

Skrzynka mailowa każdego Internauty zapełnia się każdego dnia sporą ilością wiadomości. Wiele z nich to elektroniczne listy reklamowe. Z kolei spora ich część to przekazy niechciane. Odrzucane, kasowane od razu po pojawieniu się ich na liście odebranych wiadomości. To one, tzw. spam'y, odpowiadają zazwyczaj za mylne przekonanie o e-mail marketingu wśród użytkowników sieci.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4     następna >>>