Programowanie i tworzenie — Flash i ActionScript

Jak rozpocząć programowanie w ActionScript 3?

Jak rozpocząć programowanie w ActionScript 3?

Rozpoczęcie programowania w ActionScript nie jest wcale takie trudne. Zapraszamy do lektury artykułu, który pomoże Wam na rozpoczęcie prac z AS3.

więcej

Preloader w ActionScript 3

Preloader w ActionScript 3

W tym tutorialu pokaże jak stworzyć plik SWF wczytujący inny plik SWF posiadający graficzną wizualizację postępu pobierania danych, czyli tzw. preloader. Wykorzystamy do tego ActionScript 3.

więcej

Przydatne flashowe techniki cz. 1

Przydatne flashowe techniki cz. 1

W tym artykule postaram się przedstawić kilka przydatnych, flashowych sztuczek, które na co dzień pomagają mi osiągnąć dobry rezultat pracy. Artykuł będzie ukazywał się w częściach, w których omówię 10 zagadnień. Zapraszam Was także do komentowania artykułu oraz dodawania swoich sposobów!

więcej

Rysowanie we Flashu

Jeśli przyjrzysz się większości animacji Flash publikowanych w internecie dojdziesz zapewne do wniosku, że większość z nich została stworzona za pomocą prostych, nakładających się na siebie kształtów.

więcej

Formatowanie tekstu za pomocą HTML i CSS, cz. 1

Formatowanie tekstu w dynamicznych polach tekstowych za pomocą zewnętrznych arkuszy styli CSS oraz znaczników HTML. Style CSS i znacznik img są implementowane od wersji Flash MX 2004.

więcej

Formatowanie tekstu za pomocą HTML i CSS, cz. 2

Formatowanie tekstu w dynamicznych polach tekstowych za pomocą zewnętrznych i wewnętrznych arkuszy styli CSS oraz znaczników HTML. Style CSS i znacznik img są implementowane od wersji Flash MX 2004.

więcej

Własny suwak we Flashu

Często spotykanym i potrzebnym elementem aplikacji jest suwak, którego przesuwanie w poziomie lub pionie pozwala wybrać wartość z zadanego zakresu, natomiast wybrana wartość służy do sterowania innym obiektem lub skryptem.

więcej

Pierwsze spotkanie z Flash CS4

Pierwsze spotkanie z Flash CS4

Nowy Flash, a dokładniej jego nowe możliwości wywarły na mnie ogromne wrażenie. Zobaczmy więc razem, co przynosi Flash CS 4.

więcej

Pętle we Flashu

Stosowanie pętli jest jedną z podstawowych czynności podczas programowania w jakimkolwiek języku. Pozwalają one na wielokrotne powtarzanie pewnych, określonych instrukcji. Język ActionScript nie jest tu wyjątkiem.

więcej

Tajemnice Flasha

Ze względu na różne rozwiązania i błędy w przeglądarkach nie ma 100 proc. skutecznego sposobu na sprawdzenie, czy użytkownikowi wyświetli się dana animacja Flash. W tej sytuacji całkiem rozsądnym podejściem jest niewykrywanie Flash'a w ogóle i zdanie się na reakcję przeglądarki.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5     następna >>>