Publicystyka — Społeczności

Social Media Optimization i trendy w projektowaniu stron

Społeczności internetowe, zaraz po wyszukiwarkach i wejściach organicznych okazują się być trzecim co do wielkości źródłem nowych odwiedzić na stronie. Firmy, które aktywnie działają w social media i angażują swoich fanów, mogą optymalizować budżety marketingowe, głównie w wymiarze wydatków ponoszonych na reklamy w wyszukiwarkach.

więcej

Czy warto sprzedawać na Facebooku?

Czy warto sprzedawać na Facebooku?

Chociaż f-commerce to pojęcie stosunkowo nowe, już wyłonili się jego zwolennicy jak też zagorzali przeciwnicy. Jakkolwiek trudno jest dokładnie oceniać potencjał tkwiący w możliwości sprzedaży za pomocą Facebooka, jedno jest pewne - trend ten na przestrzeni najbliższych miesięcy z pewnością będzie się rozwijał.

więcej

Jaki potencjał tkwi w Google Apps?

Jaki potencjał tkwi w Google Apps?

Korzystanie z aplikacji w celu wzmocnienia komunikacji B2C niepodzielnie kojarzyło się do tej pory z portalami społecznościowymi. Coraz większą popularność zyskują jednak rozwiązania oparte na darmowych narzędziach Google.

więcej

Jak tworzyć skuteczne aplikacje na Facebooku?

Jak tworzyć skuteczne aplikacje na Facebooku?

Aplikacje na Facebooku to dziś jeden z najskuteczniejszych sposobów na szybkie wypromowanie marki oraz przyciągnięcie i zatrzymanie fanów. By jednak odniosły one zamierzony efekt, muszą spełniać wymagania zarówno od strony technicznej, jak i komunikacyjnej. Równie ważna, co sam pomysł na aplikację, jest także jej zgodność z regulaminem serwisu.

więcej

Podszywanie się w serwisach społecznościowych

W czerwcu 2011 roku weszła w życie nowelizacja kodeksu karnego zawierająca nowy rodzaj przestępstwa polegającego na stosowaniu przemocy emocjonalnej tzw. stalking, która pozwoli ofiarom uporczywego nękania bronić się przed oprawcami.

więcej

Innowacyjne serwisy do planowania podróży

Innowacyjne serwisy do planowania podróży

Planowanie podróży nie musi od razu wiązać się z zakupem kosztownych przewodników w księgarni. Internet umożliwia nam dostęp do przydatnych narzędzi, dzięki którym możemy precyzyjnie zaplanować nasz pobyt w wybranym punkcie na mapie.

więcej

Strategie obsługi klienta nowej generacji: wykorzystanie Internetu i koncepcji Web 2.0

Strategie obsługi klienta nowej generacji: wykorzystanie Internetu i koncepcji Web 2.0

Cel: być tam gdzie Klient. Obsługa klienta odgrywa ważną rolę w walce z ich migracją i często jest jedną z przyczyn odejścia od dotychczasowego operatora. Z tego względu operatorzy powinni stale poszerzać portfolio udostępnianych klientom kanałów obsługi wykorzystujących Internet oraz koncepcję Web 2.0.

więcej

Jak budować lojalną społeczność internetową?

Jak budować lojalną społeczność internetową?

Internet ułatwia komunikację – do tego nie trzeba już nikogo przekonywać, to oczywiste. Realny świat znajduje odzwierciedlenie w wirtualnej rzeczywistości. Widać to choćby po wielkim sukcesie, jaki odniosły serwisy Web 2.0. Również marki prześcigają się w pomysłach, aby zgrupować internautów wokół siebie. Jednak zdobycie fanów, a zbudowanie lojalnej społeczności internetowej często nie idzie ze sobą w parze.

więcej

Dobre imię w portalu społecznościowym

Dobre imię w portalu społecznościowym

Nicki, czyli pseudonimy używane w sieci, coraz częściej są traktowane jak domeny internetowe.

więcej

Web 2.0 - wydanie drugie poprawione

Ewolucja interaktywności w sieci przekroczyła pewną granicę i stała się bardziej znacząca niż kiedykolwiek. Swoją obecność zaznaczyła już u największych światowych gigantów, a swoją odmienność wykorzystuje na wiele sposobów. Jedno jest pewne - każdy mówi co innego, powstają setki definicji, a tylko nieliczni z Web 2.0 czerpią zyski.

więcej