Publicystyka — Artykuły ogólne

E-mail marketing, czyli jak nie zostać spamerem

Newslettery i oferty handlowe to podstawowe narzędzia promocji wykorzystywane przez e-sklepy oraz serwisy internetowe. Niestety, często zdarza się, że w pogoni za dobrymi wynikami, popełniany jest szereg błędów.

więcej

Przepisy cookies są niekorzystne

Od 22.03.2013 obowiązują przepisy dotyczące stosowania plików cookies i coraz częściej słychać głosy wskazujące na ich negatywne aspekty. Zmiana prawa uderza w wydawców i reklamodawców.

więcej

Co warto zautomatyzować w sklepie internetowym?

Co warto zautomatyzować w sklepie internetowym?

Zarządzanie sklepem internetowym, w którym baza produktów sięga kilka tysięcy propozycji, nie jest proste. Pomoc mogą stanowić aplikacje i moduły, które umożliwią automatyzację zarządzania ofertą produktową, cenową, czy rozliczeniami za zrealizowane zakupy. Co jeszcze można zautomatyzować w sklepie internetowym?

więcej

Założenie jakiego sklepu internetowego się opłaca?

Założenie jakiego sklepu internetowego się opłaca?

Ci, którzy myślą o założeniu własnego sklepu internetowego, mogą przebierać w ofertach twórców systemów Na rynku są dostępne zarówno tanie rozwiązania open source'owe, systemy abonamentowe jak i profesjonalne dedykowane platformy e-sprzedaży. Który z tych modeli najlepiej wybrać?

więcej

Jaki potencjał tkwi w Google Apps?

Jaki potencjał tkwi w Google Apps?

Korzystanie z aplikacji w celu wzmocnienia komunikacji B2C niepodzielnie kojarzyło się do tej pory z portalami społecznościowymi. Coraz większą popularność zyskują jednak rozwiązania oparte na darmowych narzędziach Google.

więcej

Podszywanie się w serwisach społecznościowych

W czerwcu 2011 roku weszła w życie nowelizacja kodeksu karnego zawierająca nowy rodzaj przestępstwa polegającego na stosowaniu przemocy emocjonalnej tzw. stalking, która pozwoli ofiarom uporczywego nękania bronić się przed oprawcami.

więcej

Grzechy główne internetowych sprzedawców

Grzechy główne internetowych sprzedawców

W ubiegłym roku 74% internautów zrobiło zakupy w sieci. Za tłumem nowych kupujących idzie wzrost liczby chętnych do sprzedaży. Co zrobić, żeby z sukcesem handlować w sieci?

więcej

Start-up na start: najczęstsze błędy popełniane przez wydawców

Start-up na start: najczęstsze błędy popełniane przez wydawców

Startup to nie tylko pomysł, ale również wiele pracy i wysiłku by to, co jest naszą pasją, stało się również dobrze prosperującym biznesem. Wielu twórców startupów popełnia błędy wynikające z niewiedzy lub niedostatecznego przygotowania założeń projektów, które potem często decydują o „być albo nie być” całego start-upu.

więcej

O co chodzi w social lending?

O co chodzi w social lending?

W czasach drogich i coraz trudniej dostępnych kredytów gotówkowych Polacy pilnie poszukują alternatyw. Osoby, potrzebujące doraźnego zastrzyku finansowego, mają od pewnego czasu możliwość wzięcia pożyczki przez Internet.

więcej

Case study: Crunchips na Facebooku

Case study: Crunchips na Facebooku

Zapraszamy do lektury kolejnego ciekawego case study z internetowego marketingu. Tym razem agencja Opcom prezentuje akcję dla marki Chrunchips. Założeniem kampanii było zaangażowanie konsumentów w dialog marka – konsument.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7  8  9     następna >>>