Promowanie stron — Monitoring i statystyki

Jak wykorzystać dane zachowań użytkowników?

Użytkownikiem nazywamy osobę korzystającą z zasobów strony WWW identyfikowaną przez nadany jej ciąg znaków alfanumerycznych (cookie). Użytkowników witryny dzielimy na nowych i powracających, czyli takich, którzy we wcześniejszym przedziale czasu odwiedzili monitorowany serwis.

więcej

Analiza elementów zachęcających użytkowników do powrotu

Warto brać pod uwagę to, jak internauci odbierają naszą stronę, by podnieść jej atrakcyjność. Wszelkie sygnały od użytkowników są o tyle istotne, że to oni odwiedzają naszą stronę i warto zachęcić ich do powrotu tworząc przyjazną, czytelną i intuicyjną stronę www.

więcej

Wejścia bezpośrednie na stronę vs. wejścia z wyszukiwarek

Na każdą stronę internetową można wejść zarówno bezpośrednio – poprzez wpisanie adresu strony - jak i poprzez wyszukiwarkę. Co zatem może oznaczać stosunek odwiedzin na stronie z wyszukiwarek do odwołań bezpośrednich czyli wpisania nazwy witryny do przeglądarki internetowej?

więcej

Zainteresowanie użytkowników treścią stron WWW

Posiadanie dużej ilości unikalnych użytkowników nie gwarantuje, że serwis cieszy się popularnością i jest poczytny. W jaki zatem sposób można sprawdzić czy użytkownicy są zainteresowani zawartością strony www?

więcej

Gdy statystyki pokazują za mało odsłon

Jeśli według statystyk internauci zainteresowani są jedynie kilkoma stronami serwisu należy sprawdzić kilka rzeczy w kodzie strony.

więcej

Statystyki WWW: słownik pojęć

Podstawowe definicje związane z monitorowaniem ruchu na witrynach internetowych.

więcej

Ilu internautów odwiedza moją witrynę?

Informacja o liczbie gości na serwisie internetowym jest jednym z podstawowych wskaźników określających popularność danej witryny oraz jej wartości w oczach internautów.

więcej

Analiza zachowania internautów

Witryna internetowa jest zawsze tworzona w ściśle określonym celu, np. ma pełnić rolę aktualnego i łatwo dostępnego dla Klientów źródła informacji o ofercie firmy.

więcej