Menu
- Aktualności
- Mój startup Nowy odcinek
- Blogi ekspertów
- Projektowanie WWW
- Planowanie
- Hosting i domeny
- Organizacja i nawigacja
- Webdesign i grafika
- Warsztat - programy
- Tutoriale Photoshop
- Programowanie i tworzenie
- XHTML, HTML i CSS
- JavaScript, DOM i AJAX
- PHP i SQL
- jQuery
- Flash i ActionScript
- Dostępność i WAI
- Promowanie stron
- Pozycjonowanie
- Reklama i marketing
- Monitoring i statystyki
- Publicystyka
- Społeczności
- Artykuły ogólne
- Wywiady
- Praca i zarabianie
- Standardy sieciowe
- Zasoby
- Kursy
- Recenzje książek
- Linki
Dla webmastera
Pierwsze owoce Google Labs
, 26-06-2009 | Źródło: TechCrunch
Na zbliżający się sezon wakacyjnych podróży Google przygotowało aplikacje Dips. Jej przeznaczeniem jest praktyczność i uniwersalność do zastosowania w turystyce miejskiej.
Google swój produkt przeznaczyło dla ludzi będących w podróży i chętnych zwiedzania. Pracę z Google Dips rozpoczynamy od wpisania miejsca, w którym się obecnie znajdujemy.
Dips zaprezentuje całą listę miejsc wartych odwiedzenia segregując je od najmniej do najbardziej atrakcyjnych. Google zapyta nas o ilość dni, jakie chcemy przeznaczyć na zwiedzanie i odpowiednio rozłoży plan wycieczki.
Dips tylko sugeruje możliwe do odwiedzenia atrakcje, ponieważ możliwe jest również ręczne wyznaczanie zwiedzanych miejsc i nadawanie im poziomu atrakcyjności.
Mimo że tworzeniem aplikacji zajęła się tak znana marka jak Google, nie obyło się bez drobnych niedociągnięć. Częstą sytuacją jest niemożliwość wykasowania atrakcji wyznaczonej przez Google. Drugą drobną wadą jest to, że po kliknięciu na dane miejsce, Dips nie wyznacza trasy wycieczki.
- Śledzik
TAGI: google
Komentarze:
Dodaj komentarz:
Najnowsze wiadomości
- Programista (nadal) pilnie poszukiwany
- Już jest nowy Firefox i pierwsze komercyjne gry sieciowe
- Aplikacja SkyCash zyskuje na popularności
- Sprawdzony hosting i domena .eu
- Stwórz aplikację w 24h i poleć do Doliny Krzemowej
- Polacy wciąż łatwym celem dla cyberprzestępców
- Inspirujący Netcamp o e-biznesie
- Nowości Heliona: książki o e-biznesie i nie tylko