Rusza polski konkurs graficzny Adobe

Dawid Kulbaka, 09-06-2009 | Źródło: Adobe

Wystartowała pierwsza edycja konkursu graficznego firmowanego przez polski oddział Adobe. Adobe Creative Search 4 Ideas to wyzwanie dla wszystkich twórców grafiki, którzy chcą zmierzyć potencjał swojej wyobraźni ze społecznie użytecznym celem.

Przedmiotem konkursu jest bowiem stworzenie kreacji kampanii społecznej Banków Żywności. Prace można zgłaszać do końca lipca.

- Do udziału w konkursie zapraszamy zarówno zawodowych grafików z agencji reklamowych i interaktywnych, na co dzień zajmujących się tworzeniem przekazu reklamowego, jak i amatorów, zajmujących się grafiką hobbistycznie, którzy często potrafią zadziwić świeżym spojrzeniem – zachęca Klaudia Jaworska z Adobe.

Konkurs przewiduje następujące kategorie:

1. Grafika statyczna - obejmująca projekty plakatu, billboardu, reklamy prasowej.

2. Grafika dynamiczna lub aplikacja - kategoria, w której można zgłaszać prace w formie baneru ruchomego lub statycznego, animacji np., z wykorzystaniem elementów 3D;  grafiki  na urządzenie przenośne (np. telefony).

3. Video – kategoria, w której prace mogą być zgłaszane w formie filmu video, filmu z wykorzystaniem efektów specjalnych, a nawet storyboardu.

4. Kampania – kategoria specjalna, do składania prac w której szczególnie zachęcane są agencje reklamowe i interaktywne. Aby złożyć pracę w tej kategorii należy zgłosi spójne prace przynajmniej w dwóch kategoriach (np. plakat i baner internetowy).

www.cs4ideas.pl
Ocena 2.51/5 (50.13%) (158 głosów)
  • Śledzik
TAGI:  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.