Menu
- Aktualności
- Mój startup Nowy odcinek
- Blogi ekspertów
- Projektowanie WWW
- Planowanie
- Hosting i domeny
- Organizacja i nawigacja
- Webdesign i grafika
- Warsztat - programy
- Tutoriale Photoshop
- Programowanie i tworzenie
- XHTML, HTML i CSS
- JavaScript, DOM i AJAX
- jQuery
- PHP i SQL
- Flash i ActionScript
- Dostępność i WAI
- Promowanie stron
- Pozycjonowanie
- Reklama i marketing
- Monitoring i statystyki
- Publicystyka
- Artykuły ogólne
- Społeczności
- Praca i zarabianie
- Wywiady
- Standardy sieciowe
- Zasoby
- Kursy
- Recenzje książek
- Linki
Dla webmastera
Darmowy kurs pozycjonowania
Jacek Pluta, 05-12-2013 | Źródło: Własne
„Leksykon pozycjonowania” autorstwa Wojciecha Szymańskiego to kurs teoretycznej i praktycznej wiedzy, tak ważnej dla skutecznej promocji serwisu w wyszukiwarkach internetowych.
Publikacja liczy około 100 stron, na których przedstawiono najważniejsze definicje związane z tematyką pozycjonowania. Ujęte w leksykonie terminy zostały szeroko opisane, poparte konkretnymi przykładami i opatrzone grafiką pozwalającą czytelnikowi lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia. Leksykon jest efektem połączenia wiedzy i bogatego doświadczenia autora w dziedzinie marketingu internetowego. Znalazły się w nim liczne wskazówki przydatne tak dla osób początkujących, jak i dla tych, którzy mają za sobą pewne przygody w zakresie promowania serwisów w wyszukiwarkach.
„Warto zauważyć, że leksykon nie jest kolejną obszerną publikacją, w standardowy sposób przedstawiającą, czym jest pozycjonowanie. Opracowanie jest rodzajem przewodnika, w którym w sposób skondensowany i przejrzysty wyjaśniam to, co najważniejsze. Wszelkie działania niezbędne przy promocji w wyszukiwarkach internetowych zostały uporządkowane alfabetycznie i opisane w zrozumiały dla każdego sposób.” - wyjaśnia Wojciech Szymański z Ideo Sp. z o.o.
Aż cztery instytucje objęły publikację patronatem merytorycznym: Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera oraz Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Książka zyskała pozytywne opinie wśród ekspertów dziedziny marketingu internetowego, jako pozycja warta uwagi. Za niewątpliwe zalety uznano przede wszystkim precyzyjny wybór wartościowych zagadnień i przejrzysty sposób ich przekazu. Cennym okazuje się być również praktyczne ujęcie tematyki, czego efektem są liczne porady stanowiące dopełnienie większości definicji.
Wojciech Szymański posiada bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu internetowego, w tym pozycjonowania. Już od blisko 10 lat jest odpowiedzialny za wysoką jakość usług związanych z promocją w wyszukiwarkach internetowych oferowanych przez agencję interaktywną Ideo Sp. z o.o. Przeprowadził także liczne szkolenia i uczestniczył jako prelegent w wielu konferencjach. Teraz swoją wiedzę przeniósł także na karty leksykonu.
Leksykon jest dostępny bezpłatnie w formie elektronicznej na oficjalnej stronie Ideo pod adresem http://www.ideo.pl/leksykon-pozycjonowania.
Ocena 2.44/5 (48.9%) (454 głosów)
- Śledzik
TAGI: pozycjonowanie marketing seo
Komentarze:
Dodaj komentarz:
Najnowsze wiadomości
- Programista (nadal) pilnie poszukiwany
- Już jest nowy Firefox i pierwsze komercyjne gry sieciowe
- Aplikacja SkyCash zyskuje na popularności
- Sprawdzony hosting i domena .eu
- Stwórz aplikację w 24h i poleć do Doliny Krzemowej
- Polacy wciąż łatwym celem dla cyberprzestępców
- Inspirujący Netcamp o e-biznesie
- Nowości Heliona: książki o e-biznesie i nie tylko