W Tesco zakupy bez wchodzenia do sklepu

Jacek Pluta, 07-11-2013 | Źródło: Tesco

Składasz zamówienie przez internet, podjeżdżasz na parking sklepu, a zamówione zakupy w 3 minuty trafiają prosto do bagażnika Twojego samochodu. Taki scenariusz jest już możliwy w Tesco – sieć sklepów uruchomiła pierwszy stacjonarny punkt „Zamów i odbierz”.

Nowy pomysł Tesco jest połączeniem zakupów internetowych i rozwiązań znanych dotąd z… samochodowych restauracji „drive thru”.

 
Usługa „Zamów i Odbierz” działa w 22 hipermarketach Tesco w Polsce. Zamawiając produkty drogą internetową, odbieramy je w punkcie obsługi klienta, bądź na wyznaczonych miejscach parkingowych przy sklepie.
 
Jednak samodzielny punkt „Zamów i odbierz”, wyposażony w mini-magazyn, chłodnię i mroźnię, jest już zupełną nowością na polskim rynku. Pierwszy taki punkt ruszył właśnie przy hipermarkecie Tesco Extra w Gliwicach przy ul. Łabędzkiej. Dzięki rozwiązaniu Tesco, możliwe jest połączenie gwarancji świeżości kupowanych produktów z szybkością obsługi i wygodą dla kupujących.
 
Punkt „Zamów i odbierz” umożliwia odbiór zakupów nawet w ciągu zaledwie 3 minut. To niebagatelna oszczędność czasu – jak wynika z badań Tesco, na jedną wizytę w hipermarkecie w 2012 roku poświęcaliśmy średnio 58 minut. 
 
Jak działa nowa propozycja Tesco? Korzystając ze strony tesco.pl/zakupy składamy zamówienie, a następnie wybieramy dogodną dla nas godzinę dostawy. W punkcie „Zamów i Odbierz” przy sklepie odbieramy zamówione zakupy, które trafiają wprost do bagażnika naszego samochodu. Ceny zamawianych drogą internetową produktów są takie same, jak w hipermarkecie, a za skompletowanie zakupów zapłacimy jedyne 48 groszy. 
 
W gliwickim punkcie „Zamów i odbierz” wszystkie niezbędne urządzenia zostały umieszczone w samodzielnym budynku o powierzchni 26 m2 połączonym z zadaszeniem, dzięki czemu nawet najbardziej niesprzyjające warunki atmosferyczne nie wpływają na jakość zamówionych produktów czy tempo transakcji.
 
Tygodniowo z usługi Tesco Ezakupy korzysta już kilkanaście tysięcy klientów - mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej Tesco. Chcemy wciąż się rozwijać i dostosowywać do oczekiwań naszych klientów. Pierwsze opinie klientów w Gliwicach są pozytywne. Rozważamy zatem możliwość otwarcia podobnych stanowisk w innych miastach – dodaje.
 
Materiał video o usłudze „Zamów i Odbierz” dostępny na: http://www.youtube.com/watch?v=jqUC4V_PuhA
Ocena 2.53/5 (50.56%) (396 głosów)
  • Śledzik
TAGI: sklepy   zakupy   tesco  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.