Menu
- Aktualności
- Mój startup Nowy odcinek
- Blogi ekspertów
- Projektowanie WWW
- Planowanie
- Hosting i domeny
- Organizacja i nawigacja
- Webdesign i grafika
- Warsztat - programy
- Tutoriale Photoshop
- Programowanie i tworzenie
- XHTML, HTML i CSS
- JavaScript, DOM i AJAX
- jQuery
- PHP i SQL
- Flash i ActionScript
- Dostępność i WAI
- Promowanie stron
- Pozycjonowanie
- Reklama i marketing
- Monitoring i statystyki
- Publicystyka
- Artykuły ogólne
- Społeczności
- Praca i zarabianie
- Wywiady
- Standardy sieciowe
- Zasoby
- Kursy
- Recenzje książek
- Linki
Dla webmastera
W Tesco zakupy bez wchodzenia do sklepu
Jacek Pluta, 07-11-2013 | Źródło: Tesco
Składasz zamówienie przez internet, podjeżdżasz na parking sklepu, a zamówione zakupy w 3 minuty trafiają prosto do bagażnika Twojego samochodu. Taki scenariusz jest już możliwy w Tesco – sieć sklepów uruchomiła pierwszy stacjonarny punkt „Zamów i odbierz”.
Nowy pomysł Tesco jest połączeniem zakupów internetowych i rozwiązań znanych dotąd z… samochodowych restauracji „drive thru”.
Usługa „Zamów i Odbierz” działa w 22 hipermarketach Tesco w Polsce. Zamawiając produkty drogą internetową, odbieramy je w punkcie obsługi klienta, bądź na wyznaczonych miejscach parkingowych przy sklepie.
Jednak samodzielny punkt „Zamów i odbierz”, wyposażony w mini-magazyn, chłodnię i mroźnię, jest już zupełną nowością na polskim rynku. Pierwszy taki punkt ruszył właśnie przy hipermarkecie Tesco Extra w Gliwicach przy ul. Łabędzkiej. Dzięki rozwiązaniu Tesco, możliwe jest połączenie gwarancji świeżości kupowanych produktów z szybkością obsługi i wygodą dla kupujących.
Punkt „Zamów i odbierz” umożliwia odbiór zakupów nawet w ciągu zaledwie 3 minut. To niebagatelna oszczędność czasu – jak wynika z badań Tesco, na jedną wizytę w hipermarkecie w 2012 roku poświęcaliśmy średnio 58 minut.
Jak działa nowa propozycja Tesco? Korzystając ze strony tesco.pl/zakupy składamy zamówienie, a następnie wybieramy dogodną dla nas godzinę dostawy. W punkcie „Zamów i Odbierz” przy sklepie odbieramy zamówione zakupy, które trafiają wprost do bagażnika naszego samochodu. Ceny zamawianych drogą internetową produktów są takie same, jak w hipermarkecie, a za skompletowanie zakupów zapłacimy jedyne 48 groszy.
W gliwickim punkcie „Zamów i odbierz” wszystkie niezbędne urządzenia zostały umieszczone w samodzielnym budynku o powierzchni 26 m2 połączonym z zadaszeniem, dzięki czemu nawet najbardziej niesprzyjające warunki atmosferyczne nie wpływają na jakość zamówionych produktów czy tempo transakcji.
Tygodniowo z usługi Tesco Ezakupy korzysta już kilkanaście tysięcy klientów - mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej Tesco. Chcemy wciąż się rozwijać i dostosowywać do oczekiwań naszych klientów. Pierwsze opinie klientów w Gliwicach są pozytywne. Rozważamy zatem możliwość otwarcia podobnych stanowisk w innych miastach – dodaje.
Materiał video o usłudze „Zamów i Odbierz” dostępny na: http://www.youtube.com/watch?v=jqUC4V_PuhA
Ocena 2.55/5 (51.08%) (879 głosów)
- Śledzik
Najnowsze wiadomości
- Programista (nadal) pilnie poszukiwany
- Już jest nowy Firefox i pierwsze komercyjne gry sieciowe
- Aplikacja SkyCash zyskuje na popularności
- Sprawdzony hosting i domena .eu
- Stwórz aplikację w 24h i poleć do Doliny Krzemowej
- Polacy wciąż łatwym celem dla cyberprzestępców
- Inspirujący Netcamp o e-biznesie
- Nowości Heliona: książki o e-biznesie i nie tylko