NOMI zaoferował zakupy online

Jacek Pluta, 20-03-2013 | Źródło: Informacja prasowa Emphaty

Kryzys w sektorze budownictwa nie przeszkodził (a może nawet pomógł) polskiej sieci NOMI na debiut sklepu internetowego.

 - Dotychczas, klienci sklepu korzystali ze strony internetowej marki jedynie jako z katalogu produktów. To dlatego jednym z wyzwań przy projekcie okazało się wdrożenie funkcjonalności umożliwiających zakupy online i jednocześnie takie przygotowanie portalu, które nie zaburzy dotychczasowego postrzegania portalu – wyjaśnia Maciej Nikiel, Project Manager w Grupie Unity. 

 
Pierwszy etap wdrożenia dodatkowego kanału sprzedaży obejmował utworzenie katalogu produktów oraz umieszczenie regularnie aktualizowanych gazetek promocyjnych na stronie internetowej. Ponadto, specjaliści Empathy uruchomili system mailingowy umożliwiający zaawansowaną komunikacją z Klientami. Zaprojektowane rozwiązanie e-commerce okazało się sukcesem i obecnie pełen wachlarz produktów dla domu i ogrodu jest już dostępny bez konieczności opuszczania czterech kątów.
 
Co więcej, wdrożenie pozwoliło na naturalną transformację użytkowników katalogu NOMI.pl w użytkowników e-commerce. Dzięki nowej formie  komunikacji, podwyższono skuteczność działań promocyjnych, a zmiany graficzne na stronie przyczyniły się do odświeżenia całego wizerunku marki.
 
NOMI, marka zatrudniająca ponad 1500 osób, jest obecna w 29 miastach Polski. Oprócz  artykułów do prac budowlanych, i wykończeniowo dekoracyjnych, oferuje również wyposażenie łazienek, kuchni, ogrodu oraz artykuły sezonowe. 
Ocena 2.43/5 (48.6%) (207 głosów)
  • Śledzik
TAGI: sklepy  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.