YouTube zmniejsza liczbę sponsorowanych partnerów

Pawel Cebula, 12-11-2012 | Źródło: TNW

Niecały rok temu, YouTube wystartował z inicjatywą polegającą na dostarczeniu wysokiej jakości treści wideo w ramach tego serwisu. Na ten cel przeznaczono ponad 100 milionów dolarów. Niedługo rozpoczyna się druga runda finansowania, jednak dla niektórych może oznaczać to koniec działalności.

Pomysł polegający na zaoferowaniu w ramach YouTube treści wysokiej jakości, stanowiącej tym samym ciekawą alternatywę dla serwisów działających na zasadzie VOD. Google nie zamierza rezygnować z tej idei, jednak mimo wszystko, zmniejszy liczbę partnerów, którzy otrzymają dofinansowanie.

 

W ramach całej tej inicjatywy powstało ponad 100 kanałów. Wszystko wskazuje na to, że ponad 60% z nich straci dofinansowanie ze strony Google, co dla większości oznacza po prostu koniec dotychczasowej działalności. Google w ostatnich miesiącach bardzo intensywnie analizował wszystkie kanały, decydując jednocześnie o tym, z kim zostanie przedłużona współpraca.

 

25 najpopularniejszych kanałów, które wystartowały w ubiegłym roku może pochwalić się ponad milionem wyświetleń każdego tygodnia. Ponad 33 kanały mają więcej niż 100 tys. subskrybentów.

Ocena 2.64/5 (52.77%) (188 głosów)
  • Śledzik
TAGI: fundusze   kanały,   wideo,   youtube,  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.