Facebook testuje przycisk "chcę"

Pawel Cebula, 09-10-2012 | Źródło: BusinessInsider

Praktycznie każda licząca się marka musi podkreślić swoją obecność w serwisie społecznościowym Facebook. Relacja między Facebookiem, a licznymi firmami staje się coraz silniejsza i w związku z tym, trwają testy nowego przycisku "chcę".

Niewiele jest firm, które nie są w stanie skorzystać ze swojej obecności na Facebooku - w tej chwili jest to praktycznie standard, niezależnie od branży, w przypadku której funkcjonuje dana firma. Użytkownicy bardzo chętnie klikają "lubię to", jednak coraz częściej pojawiają się opinie, zgodnie z którymi, powinien pojawić się nowy przycisk.

Od pewnego czasu Facebook, przy współpracy np. z Victoria‘s Secret, czy Pottery Barn, testuje nowy przycisk - "chcę". W ten sposób, mamy do czynienia z usprawnieniem przepływu informacji na linii klient - firma, a tym samym znajomi użytkownika otrzymują więcej informacji związanych z jego preferencjami.

Idea tworzenia listy "pożądanych produktów" nie jest niczym nowa - w Internecie znaleźć można dziesiątki tego typu serwisów, umożliwiających dzielenie się swoimi "wishlistami" ze znajomymi. W tej chwili nie wiadomo jeszcze, kiedy nowy przycisk zawita na Facebooku na stałe.

Ocena 2.61/5 (52.12%) (203 głosów)
  • Śledzik
TAGI: przyciski   to,   lubie   chce   facebook,  

Komentarze:

  • nowy przycisk
    Dodał: lipt0n data: 2012-10-11
    jest lubię to, będzie chcę, czekam z niecierpliwością aż wprowadzą przycisk "ruchał bym"


Dodaj komentarz:


Temat:
Twój nick:
Komentarz:
 

Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.