134 mln reklam odrzuconych przez Google

Pawel Cebula, 28-05-2012 | Źródło: Google

Niedawno Google oficjalnie poinformował o wielu szczegółach związanych z żądaniami usuwania określonych treści z indeksu wyszukiwarki. Tym razem Google zabiera głos w sprawie reklam, a także tego, jak wygląda walka ze zjawiskiem określanym jako "scam ads".

Inżynierowie Google dokładają wielu starań, aby reklamy wyświetlane przez ten koncern były odpowiedniej jakości, nie dopuszczając do sytuacji, w których reklama może nieść ze sobą różnego rodzaju zagrożenia. Okazuje się, że skala oszust w przypadku reklam jest bardzo duża, co zdecydowanie najlepiej obrazują liczby.

W 2008 roku Google zawiesił ponad 18.1 tys. kont, z powodu łamania regulaminu. Odrzucono wtedy 167 tys. stron, uniemożliwiając wyświetlenie 25.3 miliona reklam. W 2011 roku liczba zawieszonych kont wyniosła 824 tys., jednocześnie odrzucając 610 tys. stron. Liczba niezaakceptowanych reklam wzrosła do ponad 134 milionów.

Google potwierdza, że liczby te zaczęły się dynamicznie zwiększać od 2010 roku - to właśnie wtedy, koncern z Mountain View wypowiedział wojnę reklamodawcom łamiących regulaminy, stanowiąc jednocześnie zagrożenie dla odbiorców. Google dokłada wielu starań, aby minimalizować ryzyko pojawienia się niewłaściwych reklam.

Ocena 2.73/5 (54.51%) (215 głosów)
  • Śledzik
TAGI: scam   ads,   google,   reklamy,  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.