Brand24.pl warty 4 miliony złotych?

Jacek Pluta, 18-04-2012 | Źródło: Informacja prasowa

Brand24 to młoda spółka akcyjna zajmująca się monitoringiem Internetu. Andrzej Zydorowicz, Business Angel i Członek Zarządu Altus TFI objęli w niej 5% udziałów za kwotę 200 tys. zł. Wycena firmy osiągnęła tym samym poziom 4 milionów złotych.

Komercyjny start firmy miał miejsce niewiele ponad 5 miesięcy temu. W tym czasie pozyskała ponad 100 klientów, w tym takie marki jak Leroy Merlin, Axa Direct, czy Air France. Przychody ze sprzedaży abonamentów z miesiąca na miesiąc rosną o 20-40%.

 
Ponadto, narzędzie zebrało już ponad 20 milionów wzmianek na temat 2500 monitorowanych marek i produktów. Wkrótce narzędzie będzie dostępne także globalnie. W najbliższych miesiącach, spółka planuje  również debiut na New Connect.
 
- Pojawienie się nowego udziałowca w Brand24 to jeden z głównych elementów naszego planu na rozwój spółki. Jesteśmy przekonani, że obok cennego know-how biznesowego, nowa postać wniesie również wartościowe kontakty wspierające sprzedaż naszego produktu. Jesteśmy też bardzo dumni, bo zainteresowanie tak doświadczonych inwestorów to najlepszy dowód na to, że idziemy w dobrym kierunku - mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A..
 
Brand24 to narzędzie monitoringu Internetu ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Brand24 to także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań, opinii, a także związanych z nimi trendów.
Ocena 2.62/5 (52.31%) (247 głosów)
  • Śledzik
TAGI: startupy  

Komentarze:

  • Bańka
    Dodał: Gość data: 2012-04-18
    Bańka, bańka - nie pompować!


Dodaj komentarz:


Temat:
Twój nick:
Komentarz:
 

Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.