Twitter rozszerza możliwości promocji

Pawel Cebula, 21-03-2012 | Źródło: Mashable

Twitter, podobnie jak Facebook, od pewnego czasu jest jednym z istotnych narzędzi, wykorzystywanych do promocji przez różne firmy. Zapowiadana funkcja "promoted tweets" już jest dostępna.

Od kilku tygodni trwały testy promowanych tweetów i kont, w przypadku aplikacji mobilnej, jaka jest dostępna dla systemów iOS i Android. Od teraz działanie tego mechanizmu zostaje rozszerzone, oferując więcej możliwości wszystkim zainteresowanym podmiotom.
 
Początkowo "promowane tweety" były dostępne na osi czasu tylko dla osób, które już śledzą konkretnego reklamodawcę. W tej chwili, firmy mają możliwość dotarcia za pomocą promowanych wiadomości do użytkowników mobilnych, których zainteresowania są zbliżone do tych, których już obserwują.
 
Ponadto, przewidziano również możliwość ustalenia, kto będzie targetem kampanii reklamowej - do wyboru są użytkownicy komputerów, systemu iOS, Androida i innych urządzeń mobilnych (w tym tabletów).
Ocena 2.76/5 (55.23%) (176 głosów)
  • Śledzik
TAGI: wiadomosci   promoted   twitter   tweets  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.