Więcej reklam na mobilnym Twitterze

Pawel Cebula, 29-02-2012 | Źródło: Twitter

Od momentu wprowadzenia "promowanych wiadomości" na Twitterze minęły niemal dwa lata. W związku z tym, zapadła decyzja, aby wprowadzić podobne rozwiązania również w przypadku mobilnych aplikacji.

Od pewnego czasu bardzo wyraźnie widać wzrost zainteresowania mobilnymi kanałami dostępowymi do treści, jakie są publikowane na Twitterze. Coraz częściej mówiło się także o wprowadzeniu oferty "promowanych produktów", także w przypadku aplikacji przeznaczonych dla Androida i iOS.
 
Użytkownicy, którzy zaktualizują swoje aplikacje będą mogli zauważyć zarówno "promowane konta", jak i "promowane wiadomości". Jest to nic innego, jak forma reklamy, która umożliwia Twitterowi zarabianie na firmach, które są zainteresowane promocją w tym serwisie. Do tej pory, takie formy reklamy dotyczyły przede wszystkim webowej wersji serwisu.
 
Istotne jest jednak to, że tego rodzaju reklamy nie są zbyt inwazyjne dla użytkowników, bardzo dobrze wpisując się w formę, w jakiej prezentowane są pozostałe treści publikowane na Twitterze.
Ocena 2.61/5 (52.26%) (186 głosów)
  • Śledzik
TAGI: ios   android   twitter  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.