Facebook wprowadza nowe reklamy

Pawel Cebula, 12-01-2012 | Źródło: WebProNews

Pod koniec 2011 roku pojawiły się informacje, że na Facebooku pojawi się nowy rodzaj reklamy, który będzie wyświetlany pośród treści generowanych przez użytkowników. Doniesienia te potwierdziły się i pierwsi użytkownicy już teraz zauważyli nowe reklamy.

Zdarzenia sponsorowane funkcjonują w przypadku Facebooka już od wielu miesięcy. Przyzwyczailiśmy się do tego, że są one widoczne po prawej stronie serwisu. W ten sposób użytkownicy mieli możliwość dowiedzenia się, że dana osoba lubi jakąś konkretną markę. Najwidoczniej uznano, że czas na wprowadzenie pewnych modyfikacji.
 
Od teraz, zdarzenia sponsorowane będą wyświetlane w części zawierającej aktualności publikowane przez znajomych. Przedstawiciele Facebooka jeszcze w ubiegłym roku uspokajali, że wprowadzone zostaną różne ograniczenia - np. publikowana będzie tylko jedna taka wiadomość w ciągu dnia, poza tym będzie ona się wyróżniać na tle pozostałych.
 
Nowością jest przede wszystkim lokalizacja reklam - wyświetlanie reklam w centralnej części serwisu z pewnością zwiększy ich wartość, pozwalając na zwrócenie uwagi w przypadku większej grupy użytkowników.
Ocena 2.46/5 (49.13%) (173 głosów)
  • Śledzik
TAGI: facebook   news   reklama  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.