YouTube testuje nową stronę główną

Pawel Cebula, 15-11-2011 | Źródło: Softpedia

Większość serwisów oferowanych przez Google w ciągu ostatnich miesięcy przeszła dość poważne zmiany związane z wyglądem. Najwyraźniej przyszedł czas na podobne zmiany w najpopularniejszym serwisie wideo - YouTube.

Informacje na temat wdrożenia nowego wyglądu serwisu YouTube krążą już od dłuższego czasu. Zainteresowani użytkownicy mieli możliwość wzięcia udziału w testach nowej odsłony serwisu YouTube, uruchamiając "Cosmic Panda" - dzięki temu zmieniała się spora część elementów tego serwisu.
 
Zgodnie z ostatnimi informacjami, nowy design YouTube będzie bardzo zbliżony do tego, co w tej chwili otrzymujemy po włączeniu "kosmicznej pandy". Wygląd ma być jednak bardziej dopracowany - podobnie jak w przypadku strony funkcjonalnej serwisu.
 
W ostatnich dniach, bardzo niewielka grupa użytkowników otrzymała możliwość korzystania z zupełnie nowej strony głównej. Z relacji użytkowników wynika, że zachowane zostały praktycznie wszystkie dotychczasowe funkcje, jednak cały design jest znacznie bardziej nowoczesny i intuicyjny.
 
Na razie jeszcze nie wiadomo, kiedy Google zamierza udostępnić nowy design wszystkim użytkownikom serwisu.
Ocena 2.79/5 (55.76%) (203 głosów)
  • Śledzik
TAGI: youtube   google   news  

Komentarze:

  • XCBUGxACGTlDfr
    Dodał: Sarat data: 2012-02-05
    AncestorZ jndeej strony developerzy chcą, by użytkownicy testowali, z drugiej mają użytkowników w głębokim poważaniu. Sam jestem programistą i doskonale zdaję sobie sprawę z tego, iż najtrudniejszy test przechodzi aplikacja właśnie w rękach tzw. Zwykłych Użytkowników. Zatem alfa powinna ostrzegać i pytać o tworzenie ‘świeżego’ profiluTylko, że nic takiego nie ma miejsca – to musiał być błąd, który nota bene warto byłoby zgłosić, jeśli możesz go odtworzyć.na bugzilli powinien ktoś pełnić dyżur i przeglądać błędy, by przypisać je do prawidłowej kategorii, czy zadać pytanie o uzupełnienie informacji. Jeśli bugzillą nikt się nie zajmuje, a sekcji General nikt nie przegląda, to jaki jest sens umożliwianie zwykłym użytkownikom umieszczanie opisów błędów w bugzilli?Dziwi mnie, że mimo iż testujesz regularnie wersje nigthly i prawdopodobnie znasz już trochę światek Mozilli, piszesz rzeczy nie mające wiele wspólnego z faktami. W ciągu ostatniej doby zgłoszono 193 bugi (chyba poniżej średniej, pewnie z powodu weekendu), z czego 130 przeszło już pełną selekcję. Tylko ok. 30 bugów nie otrzymało jak do tej pory żadnej widocznej uwagi (nie zostały oznaczone, nie ma żadnych komentarzy), co nie znaczy, że nikt ich nie czytał. Taki obraz daje jedno proste wyszukiwanie i mogłeś sam tego spróbować, bo nie wiem, skąd wziąłeś swoje stwierdzenia.Gdyby Bugzillą “nikt się nie zajmował”, to Mozilla przestała by istnieć, ponieważ Bugzilla to centrum absolutnie wszystkiego, co się dzieje w projekcie.Selekcją napływających bugów na Bugzilli zajmuje się wiele osób: pracownicy Mozilli, testerzy i ochotnicy ze społeczności. Jest kilkadziesiąt bardzo aktywnych osób i kolejne kilkaset pomagających tu i tam. Jednak dziennie zgłaszanych jest kilkaset bugów i nic dziwnego, że niektóre zyskują mniej uwagi od innych. Precyzyjne, dobrze zdefiniowane i opisane bugi niemal zawsze zostają zauważone, przydaje się też doświadczenie. Ja na przykład zgłosiłem ponad 40 bugów, z których zdecydowana większość została już naprawiona, a wszystkie bez wyjątku zyskały uwagę (nawet jeśli polegała ona na oznaczeniu RESOLVED DUPLICATE :). Nieważne, trochę się rozpędziłem.Oczywiście w idealnym świecie wszystkie raportowane bugi przeszły pełen proces selekcji, niezależnie od jakości, zawsze w razie potrzeby poproszono by o dodatkowe informacje itd. Zawsze mogłoby być lepiej, ale i tak jest nieźle.


Dodaj komentarz:


Temat:
Twój nick:
Komentarz:
 

Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.