Większy limit linków w reklamach AdWords

Pawel Cebula, 06-09-2011 | Źródło: SearchEngineLand

W ciągu ostatnich tygodni koncern Google wprowadził bardzo poważne zmiany związane z wyświetlaniem odnośników do stron w wynikach wyszukiwania. Tym razem modyfikacje dotyczą reklam z systemu AdWords.

Wyświetlanie odnośników w ramach reklamy AdWords nie jest niczym nowym. Google konsekwentnie z biegiem czasu podejmuje kolejne decyzje, które są związane z liczbą odnośników wyświetlanych w ramach reklam. Do tej pory maksymalna liczba linków wynosiła 4 na każdą reklamę - od kilku dni obowiązują zmiany.

Zgodnie z ostatnimi postanowieniami dotyczącymi sposobu wyświetlania odnośników w ramach reklam AdWords, maksymalny limit linków został zwiększony do 6 - po trzy odnośniki w każdej kolumnie. Decyzja ta ma najprawdopodobniej związek z ostatnimi zmianami wprowadzanymi w ramach strony z wynikami wyszukiwania.

Aby możliwe było wyświetlenie wszystkich linków, konieczne jest skonfigurowanie strony tak, aby crawlery wyszukiwarki Google były w stanie znaleźć i zindeksować całą zawartość strony.

Ocena 1.94/5 (38.83%) (240 głosów)
  • Śledzik
TAGI: adwords   reklamy   google   sitelinks  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.