Bezpłatne szkolenia z social media

Dawid Kulbaka, 11-08-2011 | Źródło: Informacja prasowa

Wzrasta zapotrzebowanie rynku pracy na pracowników wyspecjalizowanych w social media. Znajomość Facebook’a i możliwości, które daje, nie wystarczy, aby osiągnąć sukces – mówią specjaliści ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i zapraszają tegorocznych maturzystów na bezpłatne warsztaty z social media.

Social Media Marketing Manager, Social Media Specialist, Social Media Animator, PR i Social Media Manager – Internet pęka w szwach od liczby ogłoszeń rekrutacyjnych na stanowiska związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych w działaniach marketingowych firm. Rośnie też liczba osób, które chciałyby zajmować się tym zawodowo.
 
– Konieczna jest znajomość podstaw zachowań człowieka w świecie nowych technologii, komunikacji wizualnej oraz spostrzegania obrazu. Bez tej wiedzy zrozumienie fenomenu facebook’a jest niemożliwe – znamy jedną stronę medalu – mechanizm działania serwisu społecznościowego oraz jego możliwości. Warto spojrzeć na niego z szerszej perspektywy, poznać przyczyny jego wad i ograniczeń oraz zastanowić się nad kierunkami rozwoju – tłumaczy Agata Pasikowska, członek Laboratorium Zaawansowanych Technologii w Psychologii, wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i pracownik Artegence, agencji mediów interaktywnych specjalizującej się w marketingu i reklamie elektronicznej.
 
Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się m.in. jak tworzyć grupy, fanpejdże i budować społeczność, jak mierzyć efekty prowadzonej kampanii oraz jak w praktyce wykorzystać wiedzę o psychologii użytkownika. Zajęcia odbędą się w dniach 5-8 września 2011 r. w godz. 17.00-20.00 w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej przy ul. Chodakowskiej 19/31. Poprowadzi je Agata Pasikowska. Zgłoszenia można przesyłać na adres strefa@swps.edu.pl.
Ocena 2.56/5 (51.13%) (248 głosów)
  • Śledzik
TAGI: web2   szkolenia  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.