Finał Doodle 4 Google na billboardach w całej Polsce

Dawid Kulbaka, 20-06-2011 | Źródło: Grayling

Google prezentuje na 50 billboardach na terenie całej Polski 10 finałowych prac wyłonionych w konkursie na logo Google. Zwycięski projekt zamieszczony zostanie na stronie głównej Google w dniu objęcia przez Polskę prezydencji w Unii Europejskiej.

Głosować i oceniać wybrane prace można już tylko do końca dnia na stronie internetowej: google.pl/doodle4google. Celem konkursu jest wyłonienie zwycięskiego doodla – projektu specjalnego logo Google pod hasłem „Każdy wie, że w Polsce…”, które pojawi się na stronie google.pl 1 lipca 2011 roku, w dniu objęcia przez Polskę Prezydencji w Unii Europejskiej.
 
Prezentacja prac konkursowych uczniów szkół z całej Polski na billboardach to oryginalny pomysł na niestandardowe wykorzystanie nośników reklamowych, który między innymi wspiera konkursowe głosowanie.
 
Laureat konkursu otrzyma od Google stypendium na rozwój artystyczny w wysokości 15 000 zł oraz zapewni swojej szkole grant technologiczny w wysokości 25 000 zł. Pozostali finaliści dostaną sprzęt komputerowy oraz będą honorowymi gośćmi na ceremonii wręczenia nagród, która odbędzie się 21 czerwca w Warszawie.
 
W finale znaleźli się uczniowie z najdalszych regionów Polski – od Gdyni aż po Murzasichle, dzięki czemu prace charakteryzują się dużą liczbą regionalnych akcentów. 
Ocena 2.16/5 (43.22%) (317 głosów)
  • Śledzik
TAGI: google   konkursy   reklamy   marketing  

Komentarze:

  • Łer?
    Dodał: Gość data: 2011-06-20
    W całej Polsce, czyli gdzie? Miejscowości turystyczne czy Warszawa?

  • Dodał: Gość data: 2011-07-01
    ja jakoś żadnego nie widziałem xd


Dodaj komentarz:


Temat:
Twój nick:
Komentarz:
 

Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.