Wszyscy chcą być jak Groupon.pl

Dawid Kulbaka, 30-05-2011 | Źródło: Własne, Agora

Groupon.pl notując już 5 milionów RU powoli zaczyna pościg za Allegro.pl. Obserwując jego niesamowity rozwój branża co tydzień odpala "nowy serwis zakupów grupowych".

Tym razem jest to HappyDay.pl od Agory, wydawcy portalu Gazeta.pl. Witryna oferuje atrakcyjne zniżki grupowe na zakup towarów i usług w wybranych miastach Polski. Obecnie oferty pochodzą z Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Trójmiasta, Łodzi i aglomeracji śląskiej, codziennie publikowana jest również jedna oferta ogólnopolska.
 
 
 
Sprzedażą ofert do HappyDay.pl zajmują się działy sprzedaży lokalnej Gazety Wyborczej. Wszystkie oferty z HappyDay.pl promowane będą codziennie w mediach Agory, w tym w serwisach z grupy Gazeta.pl, w dzienniku „Metro” oraz w ogólnopolskim i lokalnych wydaniach „Gazety Wyborczej”.
 
Przypomijmy, że kilka dni temu Grupa O2.pl uruchomiła swój projekt zakupów grupowych Ruszaj.pl

 

Ocena 2.65/5 (52.98%) (228 głosów)
  • Śledzik
TAGI: citeam   grupowe   ruszaj   cuppon   happyday   zakupy   marketing   allegro  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.