Liczba użytkowników webmaili spada

Pawel Cebula, 08-02-2011 | Źródło: TechCrunch

Poczta elektroniczna nadal pozostaje jedną z najpopularniejszych metod komunikacji w Sieci. Coraz wyraźniejszy staje się jednak trend, zgodnie z którym poczciwy e-mail zaczyna być wypierany przez Facebooka, czy Twittera.

ComScore zaprezentował raport, który zawiera informacje dotyczące zmian w ilości czasu, jaki poświecamy na korzystanie z usług pocztowych za pośrednictwem tzw. webmaili. Komunikacja za pośrednictwem usługi pocztowej zaczyna tracić na znaczeniu - coraz chętniej wymieniamy się wiadomościami za pośrednictwem serwisów społecznościowych.
 
 
Liczba użytkowników webmaili najdynamiczniej spada wśród najmłodszych użytkowników Internetu. W grupie wiekowej 12-17 lat czas który poświęcany jest na korzystanie z usługi pocztowej za pośrednictwem przeglądarek internetowych spadł aż o 59 proc
 
W przypadku pozostałych grup wiekowych spadek jest nieco mniejszy - 18-24 lat (1 proc.), 25-34 lat (18 proc.), 35-44 (8 proc.), 45-54 (12 proc.). Czas spędzony na wysyłaniu e-maili wzrósł w przypadku osób, które są zaliczane do przedziału 55-64 lata (22 proc.) oraz osób mających 65 i więcej lat (28 proc.).
Ocena 2.55/5 (51.02%) (285 głosów)
  • Śledzik
TAGI: facebook   webmail   poczta   email   twitter  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.