PayPal ochroni przed cegłami w paczkach

Dawid Kulbaka, 16-11-2010 | Źródło: PayPal

PayPal wprowadził system ochrony kupujących. Teraz każdy, kto dokona zakupu za pośrednictwem tego systemu w sklepie akceptującym tę formę płatności, może - w razie problemów - liczyć na zwrot 100% kosztów transakcji.

Pełna ochrona kupujących w systemie PayPal gwarantuje klientom zwrot całkowitej wartości zakupu, łącznie z kosztami wysyłki, zarówno z polskich, jak i zagranicznych sklepów. Zwrot kosztów nie jest ograniczony wartością ani liczbą transakcji.

 

Oznacza to, że zastrzeżenia można zgłaszać do zakupu towarów o dowolnej cenie czy w dowolnej ilości, o ile nie chodzi o towar, którego nie można przesłać pocztą.  

 

- Nasz system pozwala na zakup za pomocą kilku kliknięć, bezpiecznie, bo nie musimy podawać danych karty ani logować się do banku w celu dokonania transakcji, a teraz także eliminujemy ryzyko oszustwa. Jeśli coś pójdzie nie tak, na przykład dostaniemy w przesyłce przysłowiową cegłę, nic nie tracimy, gdyż jesteśmy objęci pełną ochroną kupujących - powiedział  mówi Przemek Pluta, dyrektor PayPal Polska.
 
Wśród sklepów akceptujących pełną ochronę kupujących są już m.in. Merlin, Agito, Vobis, Cepelia, Poczta Kwiatowa, DHL, Zara, eBay i wiele innych.
Ocena 2.71/5 (54.23%) (149 głosów)
  • Śledzik
TAGI: zakupy   ebay   paypal   agito   merlin   sklepy  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.