Opera Software uruchomiła platformę wymiany reklam

Pawel Cebula, 06-10-2010 | Źródło: Opera

Opera Software - firma znana z tworzenia przeglądarek internetowych dedykowanych zarówno dla komputerów, jak i smartfonów, poinformowała o oficjalnym uruchomieniu swojej platformy reklamowej.

Platforma reklamowa, stworzona przez Opera Software nosi nazwę Open Mobile Ad Exchange. Ma ona umożliwić dotarcie reklamodawcom, wydawcom i operatorom komórkowym do szerokiej grupy użytkowników. Z Opery Mini korzysta aktualnie ok. 66,5 miliona użytkowników, co sprawia, że oferta może być naprawdę ciekawa.

 
Opera chce w ten sposób umożliwić twórcom serwisów internetowych, usług i aplikacji, dotarcie do szerokiej grupy użytkowników. Aby skorzystać z możliwości tej platformy, wystarczy zarejestrować się i zamieścić na swojej stronie specjalny kod JavaScript.
 
Użytkownicy otrzymują do swojej dyspozycji narzędzia niezbędne do zarządzania kampaniami reklamowymi - w tym informacje o skuteczności, czy profilu grupy docelowej, do której udało nam się dotrzeć. Korzystając z tej usługi mamy możliwość decydowania jak, kiedy i gdzie reklama pojawi się na naszej stronie.
Ocena 2.43/5 (48.52%) (162 głosów)
  • Śledzik
TAGI: reklama   opera   software  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.