Pozycjonowanie: Google (ciągle) stawia na treść

Dawid Kulbaka, 18-05-2010 | Źródło: SEOMoz, Aznews, searchengineland.com

Google zmienia algorytm bardzo często, a wszelkie nowości zawsze wywołują w sieci komentarze osób zajmujących się pozycjonowaniem.

 

Magazyn SEOMoz przygotował film, w którym opisuje majowe zmiany algorytmu Google. Rand Fishkin opowiada o rosnącym znaczeniu treści serwisów internetowych w pozycjonowaniu. Nie tak dawno wspominał o tym także Matt Cutts, który powiedział, że kontent jest koniecznością do osiągania dobrych wyników w SEO. 

 

 

Warto dodać, że w minionym roku Google dokonało około 400 zmian w swoim algorytmie. Zdarzają się sytuacje, w których Google dokonuje zmian hurtowo, ale występują także pojedyncze modyfikacje tego mechanizmu. Cutts opowiadał o tym kilka tygodni temu:

 

 

Ocena 2.71/5 (54.18%) (213 głosów)
  • Śledzik
TAGI: google   seo   reklama   pozycjonowanie  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.