Blip, Flaker i Twitt pod obserwacją

Dawid Kulbaka, 19-04-2010 | Źródło: Netsprint

Netsprint uruchomił usługę NewsPoint Social Media, która monitoruje blogi, fora, serwisy społecznościowe i porównywarki opinii oraz mikroblogi.

Opinie z mikroblogów (Blip.pl, Flaker.pl oraz Twitt.pl) dostępne są w systemie w ciągu mniej niż pięciu minut od ich publikacji w serwisach mikroblogowych.

 

Nową funkcjonalnością w NewsPoint Social Media (poprzednio NewsPoint UGC) jest możliwość analizy porównawczej. Przydaje się ona w sytuacji, gdy użytkownik chce przeprowadzić porównanie ilości publikacji dla kilku firm, marek, produktów lub usług - na przykład porównać wyniki swojej firmy lub produktu z konkurencją. 

 
NewsPoint Social Media pozwala teraz również na analizę jakościową – użytkownik może oceniać artykuły według 7-stopniowej skali: m.in. bardzo pozytywny lub bardzo negatywny. Wyniki analizy jakościowej są również widoczne w module statystyk, prezentujących zestawienia liczbowe dotyczące postów. 
 
Najtańszy pakiet systemu NewsPoint Social Media kosztuje miesięcznie 549,00 złotych
Ocena 2.59/5 (51.74%) (281 głosów)
  • Śledzik
TAGI: mikroblogi   netsprint  

Komentarze:



    Dodaj komentarz:


    Temat:
    Twój nick:
    Komentarz:
     

    Prosimy o kulturę wypowiedzi. Komentarze zawierające niecenzuralne zwroty, bądź obrażające inne osoby będą usuwane. Kod HTML w wypowiedziach jest niedozwolony. Wydawca nie odpowiada za treść komentarzy.