Publicystyka

Internet dla dzieci - zagadnienia ochrony najmłodszych

Internet dopełniając założenia globalizmu stał się ostatnimi laty ważnym medium, które oprócz znakomitej bazy edukacyjnej, możliwości realizowania biznesu i aktywowania społeczeństwa informacyjnego przynosi wiele zagrożeń. Najbardziej nieświadomi problemu wydają się być dzieci i dorastająca młodzież, przed którymi internet jawi się jako beztroskie miejsce spędzania wolnego czasu, rozrywki i zabaw.

więcej

Funkcje komercyjnych witryn internetowych

Oprócz podziału witryn na różne kategorie wartościowe i tematyczne można wyodrębnić także kilka istotnych funkcji jakie pełnią strony WWW. Niewątpliwie dobrze znane funkcje witryn internetowych pomogą skonsumować wiedzę ku lepszemu przygotowaniu się do startu witryny w sieci. Dzięki funkcjom można poznać sens istnienia internetowych serwisów i przekonać się, że własny serwis WWW to nie tylko wymysł postępującej nowoczesności.

więcej

Historia polskiego internetu

Choć początek historii internetu datowany jest na rok 1969, to już dużo wcześniej należy upatrywać prekursorów samej idei. Jednym z nich jest zapewne Vannevar Bush[1], który przedstawił w publikacji "As we may think" pomysł funkcjonowania dokumentów hipertekstowych. Był rok 1945.

więcej

Programy partnerskie: koncepcje i modele sprzedaży

Dla niektórych to forma dorobienia, dla innych prawdziwy internetowy biznes. Programy partnerskie (PP) przeżywają w sieci okres rozwoju i popularności i są coraz chętniej wykorzystywane przez firmy do promocji i sprzedaży swoich produktów.

więcej

AdSense pod lupą

Według specjalistów z branży internetowej, programy partnerskie w obecnej formie swoją strukturą bardziej przypominają mechanizm dealerski niż tradycyjną reklamę w sieci. Wprowadzone ponad 8 lat temu przez Amazon.com programy afliacyjne święcą dziś triumfy popularności.

więcej

Rafał Agnieszczak, Fotka.pl

Rafał Agnieszczak. Jak mówi o sobie "niewiarygodnie cyniczny" właściciel Fotki.pl i kilku innych projektów, między innymi serwisu aukcyjnego Świstak.pl.

więcej

Internet jako instrument Public Relations

Wykorzystanie globalnej sieci do celów wizerunkowych to obecnie jedna z elementarnych praktyk Public Relations. To właśnie od internetu, który spotęgował aranżację wpływu treści na wielu odbiorców, zaczyna się większość poczynań związana z zarządzaniem firmową informacją.

więcej

Podstawowe informacje o Google

Przygotowaliśmy zestawienie liczb Google, czyli fakty, które na co dzień nie pojawiają się w mediach. Liczby te są imponujące - polecamy jako ciekawostkę.

więcej

Tomasz Karwatka, webusability.pl

Były dyrektor agencji Janmedia. Obecnie na kierowniczym stanowisku w Divante. Założyciel bloga webusability.pl i twórca Kursu Usability dla projektantów stron WWW.

więcej

Artur Gortych, Artegence

Wywyiad z Arturem Gortychem - założycielem i prezes agencji Artegence działającej od 1995 roku najpierw pod nazwą 3dart Multimedia, potem 3dart.com.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11     następna >>>