Publicystyka

Start-up na start: najczęstsze błędy popełniane przez wydawców

Startup to nie tylko pomysł, ale również wiele pracy i wysiłku by to, co jest naszą pasją, stało się również dobrze prosperującym biznesem. Wielu twórców startupów popełnia błędy wynikające z niewiedzy lub niedostatecznego przygotowania założeń projektów, które potem często decydują o „być albo nie być” całego start-upu.

więcej

O co chodzi w social lending?

W czasach drogich i coraz trudniej dostępnych kredytów gotówkowych Polacy pilnie poszukują alternatyw. Osoby, potrzebujące doraźnego zastrzyku finansowego, mają od pewnego czasu możliwość wzięcia pożyczki przez Internet.

więcej

Case study: Crunchips na Facebooku

Zapraszamy do lektury kolejnego ciekawego case study z internetowego marketingu. Tym razem agencja Opcom prezentuje akcję dla marki Chrunchips. Założeniem kampanii było zaangażowanie konsumentów w dialog marka – konsument.

więcej

Dodaj „e” do swojego biznesu

Jako trend – wciąż przekonuje do siebie kolejne firmy oraz konsumentów z całego świata. Jako rynek – wciąż rośnie w siłę i długo pozostanie jeszcze nienasycony. Jako gałąź gospodarki – każdego roku przejmuje od handlu tradycyjnego kolejne miliardy złotych. E-commerce to nadal jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich branż. Warto więc na tym skorzystać.

więcej

Jak ochronić stronę internetową przed kopiowaniem?

Im więcej witryn internetowych, tym więcej przypadków prób skopiowania określonych rozwiązań graficznych czy programistycznych, zdjęć a nawet tekstów. W tym artykule doradzimy jak chronić swoją stronę internetową przed kopiowaniem.

więcej

Innowacyjne serwisy do planowania podróży

Planowanie podróży nie musi od razu wiązać się z zakupem kosztownych przewodników w księgarni. Internet umożliwia nam dostęp do przydatnych narzędzi, dzięki którym możemy precyzyjnie zaplanować nasz pobyt w wybranym punkcie na mapie.

więcej

Nowoczesny PR

Nastanie ery internetu sprawiło, że public relations wygląda dziś całkiem inaczej. Pojawiło się więcej okazji zdobycia potencjalnego klienta. Niegdyś dostępne były tylko dwa sposoby, by zwrócić uwagę nabywcy: zakup reklamy lub przekonanie mediów do opublikowania danej treści. Dziś najważniejsze są relacje bezpośrednie.

więcej

Historia Gadu-Gadu

Historia Gadu-Gadu rozpoczęła się 10 lat temu, w 2000 roku, na początku boomu internetowego. Z inicjatywy Łukasza Foltyna powstaje firma SMS-Express.com oferująca program do wysyłania SMS-ów przez Internet.

więcej

Agnieszka Grygiel, Qtravel.pl

Agnieszkę Grygiel pytamy o sens istnienia nowej wyszukiwarki QTravel.pl.

więcej

Strategie obsługi klienta nowej generacji: wykorzystanie Internetu i koncepcji Web 2.0

Cel: być tam gdzie Klient. Obsługa klienta odgrywa ważną rolę w walce z ich migracją i często jest jedną z przyczyn odejścia od dotychczasowego operatora. Z tego względu operatorzy powinni stale poszerzać portfolio udostępnianych klientom kanałów obsługi wykorzystujących Internet oraz koncepcję Web 2.0.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11     następna >>>