Promowanie stron

SEO czy PPC - jakie działania są bardziej skuteczne?

Wśród osób zainteresowanych tzw. pozycjonowaniem co jakiś czas rozpoczyna się dyskusja na temat tego co jest lepsze: SEO czy PPC. Przytaczane są przykłady na tak i na nie zarówno przez zwolenników jednej, jak i drugiej metody. Co z tego wynika?

więcej

Sitemaps pod lupą

Sitemaps 0.90 to darmowy i prosty sposób zgłaszania stron do wyszukiwarek, który zapewnia bardziej wszechstronne i efektywne indeksowanie, a tym samym lepsze pozycjonowanie witryn. Użytkownikom Internetu protokół Sitemaps gwarantuje lepszej jakości i bardziej aktualne wyniki wyszukiwania.

więcej

Wstęp do SEM - Search Engine Marketing

Wiele firm podczas kreowania wizerunku marki czy w trakcie planowania i prowadzenia działań sprzedażowych bardzo rzadko sięga do narzędzia o nazwie SEM. Dzieje się tak dlatego, że Marketing Wyszukiwarek wciąż jest terminem u nas mało znanym. Szkoda, bo jak pokazuje przykład choćby amerykański, SEM jest niezwykle skuteczne.

więcej

Zasady działania Traffic Index

Traffic Index to algorytm Netsprint.pl pozwalający ocenić obiektywną wartość serwisów internetowych. Publikacja opisuje mechanizm w kontekście pozycjonowania witryn w tej wyszukiwarce.

więcej

Marketing emaliowany

Skrzynka mailowa każdego Internauty zapełnia się każdego dnia sporą ilością wiadomości. Wiele z nich to elektroniczne listy reklamowe. Z kolei spora ich część to przekazy niechciane. Odrzucane, kasowane od razu po pojawieniu się ich na liście odebranych wiadomości. To one, tzw. spam'y, odpowiadają zazwyczaj za mylne przekonanie o e-mail marketingu wśród użytkowników sieci.

więcej

Przykład skutecznego zastosowania e-marketingu

Strategię działań e-marketingowych opracowuje się zazwyczaj definiując problem biznesowy: osiągnąć cele marketingowe firmy w najbardziej efektywny sposób. Internet, jeśli zostanie umiejętnie wykorzystane, może obniżyć koszty osiągania tych celów.

więcej

Strona bogata w keywords

Kiedy lista słów kluczowych, pod które chcemy być wysoko w notowaniach wyszukiwarek została stworzona - najwyższy czas zastanowić się, jak osiągnąć ten cel. Rozwiązaniem jest stworzenie stron bogatych w słowa kluczowe, które zawierają dobrą treść.

więcej

Korzyści zastosowania e-marketingu w firmie

Zaprezentowanie firmy w Internecie to przedsięwzięcie wymagające przemyślenia i podjęcia przez firmę kilku decyzji. Nie wystarczy samo wykonanie i umieszczenie firmowej strony w Internecie.

więcej

Waga i znaczenie PageRank w Google

Dopóki Google prowadzi w wyścigu o miano najlepszej ze wszystkich wyszukiwarek internetowych, powinniśmy się zainteresować znaczeniem PageRank dla naszych stron.

więcej

Meta tagi i TITLE - definicje, problemy i zagadnienia

Idealnym wprowadzeniem do tematu tagów i Title będzie przedstawienie ich krótkiej charakterystyki. Meta tagi i TITLE są informacją znajdującą się w znacznikach Head na stronach internetowych.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7     następna >>>