Promowanie stron

Jak wykorzystać dane zachowań użytkowników?

Użytkownikiem nazywamy osobę korzystającą z zasobów strony WWW identyfikowaną przez nadany jej ciąg znaków alfanumerycznych (cookie). Użytkowników witryny dzielimy na nowych i powracających, czyli takich, którzy we wcześniejszym przedziale czasu odwiedzili monitorowany serwis.

więcej

Analiza elementów zachęcających użytkowników do powrotu

Warto brać pod uwagę to, jak internauci odbierają naszą stronę, by podnieść jej atrakcyjność. Wszelkie sygnały od użytkowników są o tyle istotne, że to oni odwiedzają naszą stronę i warto zachęcić ich do powrotu tworząc przyjazną, czytelną i intuicyjną stronę www.

więcej

Wejścia bezpośrednie na stronę vs. wejścia z wyszukiwarek

Na każdą stronę internetową można wejść zarówno bezpośrednio – poprzez wpisanie adresu strony - jak i poprzez wyszukiwarkę. Co zatem może oznaczać stosunek odwiedzin na stronie z wyszukiwarek do odwołań bezpośrednich czyli wpisania nazwy witryny do przeglądarki internetowej?

więcej

Zainteresowanie użytkowników treścią stron WWW

Posiadanie dużej ilości unikalnych użytkowników nie gwarantuje, że serwis cieszy się popularnością i jest poczytny. W jaki zatem sposób można sprawdzić czy użytkownicy są zainteresowani zawartością strony www?

więcej

Gdy statystyki pokazują za mało odsłon

Jeśli według statystyk internauci zainteresowani są jedynie kilkoma stronami serwisu należy sprawdzić kilka rzeczy w kodzie strony.

więcej

Promocja strony w sieci

Na internetową promocję strony WWW składa się wiele czynników, z których każdy ma istotne znaczenie. Fakt posiadania witryny i zaniedbania jej promocji staje się często powodem do zaprzestania sieciowej działalności, a niedocenianie znaczenia Internetu we współczesnym świecie może być przyczyną spadku rozwoju firmy i ciągnięcia się w dalekim ogonie za nowoczesną konkurencją.

więcej

Historia Google

Kiedy w 1996 roku Sergey Brin i Larry Page, ówcześni studenci Uniwersytetu w Stanford, opracowywali mechanizm przeszukiwana baz danych na potrzeby uczelni nie spodziewali się, że za kilka lat ich projekt podbije świat i zrewolucjonizuje mechanizmy wyszukiwawcze.

więcej

Segmentacja odbiorców newslettera

Ostatnimi czasy technologia posunęła się znacznie do przodu i wciąż pędzi nie mając zamiaru zwalniać, a wręcz przeciwnie. Stajemy się lepsi we wszystkich dziedzinach życia, także i w marketingu online.

więcej

Problem nazewnictwa i domen w internecie

Zdominowanie biznesu przez internet stworzyło wiele różnorodnych problemów natury marketingowej, logistycznej, lingwistycznej, prawnej, itp. Jednym z nich stało nazewnictwo i kwestia prawa do obecności w sieci firm, ich marek, produktów i usług.

więcej

e-CRM: o zwiększaniu lojalności klientów

Jedną z metod wzbudzenia zaufania ze strony klientów w sieci jest skuteczna organizacja i zarządzanie relacjami między nimi a firmą. Technika ta pozwala nie tylko na skuteczne sprzedanie produktu, ale i na zyskanie lojalności klienta, dzięki czemu istnieje szansa, że klient skorzysta z naszych usług więcej niż jeden raz. Co więcej - może w przyszłości polecić nasze usługi innym.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7     następna >>>