Promowanie stron

Google AdWords dla zielonych

Tylko sukces się liczy – to zastrzeżone hasło reklamowe programu reklamowego Google AdWords uruchomionego pod koniec 2000 roku, który obecnie w Polsce przeżywa największe stadium popularności i rozwoju.

więcej

Podstawy pozycjonowania w wyszukiwarkach

Jeszcze kilka lat temu za jeden z wyznaczników nowoczesności firmy był dostęp do sieci internet i posiadanie własnej witryny internetowej. W obecnych czasach posiadanie strony WWW firm z różnych segmentów rynku jest już standardem, a same firmy mogą, co najwyżej, prześcigać się w zakresie wykorzystania w sieci dostępnych technologii, aby jak najbardziej optymalnie móc przedstawić swoją ofertę w sieci.

więcej

Googlebot - zasady działania robota Google

Aby maszyna wyszukująca mogła funkcjonować i archiwizować dane udostępnione w sieci internet, potrzebuje narzędzia, w którego mocy jest odwiedzać strony internetowe, nawigować, rozróżniać informacje o witrynie, rozstrzygać, które strony są o czym, i dodawać informacje do swojego indeksu.

więcej

Przygotowanie strony do optymalizacji kodu

Od czego należy zacząć przygotowania do optymalizacji witryny? Pierwszą rzeczą do zrobienia jest dobranie odpowiednich słów kluczowych, które w sposób najlepszy określą przedstawiane usługi lub biznes, który będzie w przyszłości promowany w wyszukiwarkach internetowych.

więcej

Algorytm Google

Obecnie Google jest ulubioną wyszukiwarką internautów jak i webmasterów. Odwiedzający lubią ten mechanizm wyszukujący za jakość podawanych wyników i szybkość wyświetlania. Stoi to za sprawą zaawansowanego algorytmu oceniającego treść, unikalnego rozwiązania użytego przez Google o nazwie Pagerank.

więcej

Internet jako instrument Public Relations

Wykorzystanie globalnej sieci do celów wizerunkowych to obecnie jedna z elementarnych praktyk Public Relations. To właśnie od internetu, który spotęgował aranżację wpływu treści na wielu odbiorców, zaczyna się większość poczynań związana z zarządzaniem firmową informacją.

więcej

Strategia budowy linków

Dlaczego zbudowanie dobrej kampanii wymiany linków jest ważne? Wbrew pozorom jest to najważniejszy aspekt w uzyskiwaniu wysokich pozycji w wyszukiwarkach internetowych. W tym artykule omówimy następujące taktyki zdobywania linków.

więcej

Przygotowania do optymalizacji witryny w Google

Od czego należy zacząć przygotowania do optymalizacji witryny? Pierwszą rzeczą do zrobienia jest dobranie odpowiednich słów kluczowych, które w sposób najlepszy określą nasze usługi.

więcej

Podstawowe informacje o Google

Przygotowaliśmy zestawienie liczb Google, czyli fakty, które na co dzień nie pojawiają się w mediach. Liczby te są imponujące - polecamy jako ciekawostkę.

więcej

Spamowanie wyszukiwarek

Spamowanie w wyszukiwarkach to nadmierna manipulacja wpływająca na notowania w maszynach wyszukujących. Czym jest spam i w jakim celu jest używany? W artykule podajemy 10 najczęściej używanych, nielegalnych technik w celu uzyskania wysokich pozycji.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7     następna >>>