Programowanie i tworzenie

Pętle we Flashu

Stosowanie pętli jest jedną z podstawowych czynności podczas programowania w jakimkolwiek języku. Pozwalają one na wielokrotne powtarzanie pewnych, określonych instrukcji. Język ActionScript nie jest tu wyjątkiem.

więcej

Case Study: nowa komunikacja marki NetSprint

Z początkiem 2004 roku zarząd NetSprint.pl podjął śmiałą decyzję o wdrożeniu nowej strategii komunikacji dla swojego sztandarowego produktu. Jej celem było trafne przeniesienie techniczno-marketingowych atrybutów wyszukiwarki (takich jak skuteczność, szybkość i nowoczesność) na poziom komunikacji marki. Oto obszerne Case Study obrazujące proces tej ewolucji.

więcej

Rozwiązywanie problemów z Internet Explorerem

Coraz większa rzesza webmasterów przestaje mieć wątpliwości co do stosowania standardów. Niestety, interpretacja przez przeglądarki wciąż nie jest jednolita. Każda ma swoje "odchyły", mniej lub bardziej znaczące. Dzisiaj omówimy najczęstsze i najpoważniejsze problemy jakich może nam przysporzyć najpopularniejszy obecnie Internet Explorer dla Windows.

więcej

Rodzaje błędów w PHP i ich przyczyny

Pisząc własne aplikacje trudno uniknąć pomyłek. Zdarzają się one zarówno przy krótkich jak i długich kodach. Często większość webmasterów nie zdaje sobie jednak sprawy z przyczyn owych nieprawidłowości.

więcej

MySQL w PHP, cz. 4

W poprzednich częściach umieściłem informacje dotyczące nauki korzystania z bazy danych MySQL. Ten artykuł poświęcam problemom, jakie mogą zaistnieć przy korzystaniu z tych elementów

więcej

Tajemnice Flasha

Ze względu na różne rozwiązania i błędy w przeglądarkach nie ma 100 proc. skutecznego sposobu na sprawdzenie, czy użytkownikowi wyświetli się dana animacja Flash. W tej sytuacji całkiem rozsądnym podejściem jest niewykrywanie Flash'a w ogóle i zdanie się na reakcję przeglądarki.

więcej

Dostępność usług internetowych dla osób niepełnosprawnych, cz. 1

Rewolucja internetowa z lat 90. XX wieku radykalnie zmieniła wiele dziedzin ludzkiego życia. Dostęp do informacji jeszcze nigdy nie był tak łatwy. Powstały nowe formy działalności gospodarczej, a tradycyjne przedsiębiorstwa coraz rzadziej nie korzystają z możliwości, jakie daje Internet.

więcej

Misja WebStandards.org: Walka o standardy

Konsorcjum WWW (W3C), wspólnie z innymi grupami, tworzy technologie budowy i interpretacji treści na stronach WWW. Technologie te, zwane standardami sieciowymi są starannie projektowane, aby dostarczać jak najwięcej korzyści jak największej liczbie użytkowników sieci, zapewniając przy tym długą żywotność wszystkich dokumentów w internecie.

więcej

Validator ciągle się czepia!

Artykuł traktuje Validatorze. Głównym wątkiem jest próba odpowiedzi na pytanie "Jak poprawić błędy wskazywane przez Validator W3C?".

więcej

Standardy sieciowe - rozwiązania dla profesjonalistów

Od czasu kiedy sam zacząłem stosować standardy sieciowe z uwagą śledzę dyskusje na ich temat. Na wielu forach dla twórców serwisów internetowych powraca pytanie, czy stosować standardy sieciowe, po co uczyć się XHTML'a? Wiele osób próbuje przekonywać "niedowiarków" o słuszności stosowania standardów, ich zaletach i bezpośrednich korzyściach z nich płynących... i chwała im za to.

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11     następna >>>