Publicystyka

Social Media Optimization i trendy w projektowaniu stron

Społeczności internetowe, zaraz po wyszukiwarkach i wejściach organicznych okazują się być trzecim co do wielkości źródłem nowych odwiedzić na stronie. Firmy, które aktywnie działają w social media i angażują swoich fanów, mogą optymalizować budżety marketingowe, głównie w wymiarze wydatków ponoszonych na reklamy w wyszukiwarkach.

więcej

E-mail marketing, czyli jak nie zostać spamerem

Newslettery i oferty handlowe to podstawowe narzędzia promocji wykorzystywane przez e-sklepy oraz serwisy internetowe. Niestety, często zdarza się, że w pogoni za dobrymi wynikami, popełniany jest szereg błędów.

więcej

Przepisy cookies są niekorzystne

Od 22.03.2013 obowiązują przepisy dotyczące stosowania plików cookies i coraz częściej słychać głosy wskazujące na ich negatywne aspekty. Zmiana prawa uderza w wydawców i reklamodawców.

więcej

Co warto zautomatyzować w sklepie internetowym?

Zarządzanie sklepem internetowym, w którym baza produktów sięga kilka tysięcy propozycji, nie jest proste. Pomoc mogą stanowić aplikacje i moduły, które umożliwią automatyzację zarządzania ofertą produktową, cenową, czy rozliczeniami za zrealizowane zakupy. Co jeszcze można zautomatyzować w sklepie internetowym?

więcej

Założenie jakiego sklepu internetowego się opłaca?

Ci, którzy myślą o założeniu własnego sklepu internetowego, mogą przebierać w ofertach twórców systemów Na rynku są dostępne zarówno tanie rozwiązania open source'owe, systemy abonamentowe jak i profesjonalne dedykowane platformy e-sprzedaży. Który z tych modeli najlepiej wybrać?

więcej

Czy warto sprzedawać na Facebooku?

Chociaż f-commerce to pojęcie stosunkowo nowe, już wyłonili się jego zwolennicy jak też zagorzali przeciwnicy. Jakkolwiek trudno jest dokładnie oceniać potencjał tkwiący w możliwości sprzedaży za pomocą Facebooka, jedno jest pewne - trend ten na przestrzeni najbliższych miesięcy z pewnością będzie się rozwijał.

więcej

Jaki potencjał tkwi w Google Apps?

Korzystanie z aplikacji w celu wzmocnienia komunikacji B2C niepodzielnie kojarzyło się do tej pory z portalami społecznościowymi. Coraz większą popularność zyskują jednak rozwiązania oparte na darmowych narzędziach Google.

więcej

Jak tworzyć skuteczne aplikacje na Facebooku?

Aplikacje na Facebooku to dziś jeden z najskuteczniejszych sposobów na szybkie wypromowanie marki oraz przyciągnięcie i zatrzymanie fanów. By jednak odniosły one zamierzony efekt, muszą spełniać wymagania zarówno od strony technicznej, jak i komunikacyjnej. Równie ważna, co sam pomysł na aplikację, jest także jej zgodność z regulaminem serwisu.

więcej

Podszywanie się w serwisach społecznościowych

W czerwcu 2011 roku weszła w życie nowelizacja kodeksu karnego zawierająca nowy rodzaj przestępstwa polegającego na stosowaniu przemocy emocjonalnej tzw. stalking, która pozwoli ofiarom uporczywego nękania bronić się przed oprawcami.

więcej

Grzechy główne internetowych sprzedawców

W ubiegłym roku 74% internautów zrobiło zakupy w sieci. Za tłumem nowych kupujących idzie wzrost liczby chętnych do sprzedaży. Co zrobić, żeby z sukcesem handlować w sieci?

więcej
<<< poprzednia   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11     następna >>>