• › Witaj Gościu
  • Jesteś niezalogowany (
  • Zaloguj 
  •  lub  

Logo


Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AS3] Efekt rozmycia w czasie przemieszczania obiektu
PostNapisane: N wrz 12, 2010 10:03 pm 
Offline
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 04, 2007 1:17 pm
Posty: 34
Będę się streszczać:

Kod:
addEventListener(Event.ENTER_FRAME, onEnterF);
stage.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, MouseDown);
stage.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, MouseUp);

var lastX:Number;
var lastMouseX:Number;
var move:Boolean = false;

function MouseDown(event:MouseEvent):void {
   lastX = cube.x;
   lastMouseX = mouseX;
   move = true;
}
function MouseUp(event:MouseEvent):void {
   move = false;
}
function onEnterF(e:Event):void {
   if (move)
   {
      celX = (0.3*(mouseX - lastMouseX) + lastX);
      XBlur = Math.abs((mouseX - lastMouseX)/20); // sila rozmycia
   }
   cube.x += (celX - cube.x)/6;
   XBlur += (0 - XBlur)/6; // rozmycie wraca do 0, ale dopiero po puszczeniu lpm

   var blurEffect:BlurFilter = new BlurFilter(XBlur, 0, 1);
   cube.filters = [blurEffect];
}


Teraz wygląda to tak: naciskam lpm, przesuwam cube w lewo albo prawo, cube płynnie zmienia pozycje razem z ruchem myszy, ale rozmycie zostaje dopóki nie puszcze lpm. Zależy mi na tym, żeby siła rozmycia działała proporcjonalnie do szybkości cube, niezależnie od trzymania lpm. Jak to zrobić bez użycia tweenow?

_________________
3dh-gallery.com


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

Polecamy












Powered by phpBB
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php