• › Witaj Gościu
  • Jesteś niezalogowany (
  • Zaloguj 
  •  lub  

Logo


Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [flash/AS2] WStrzymanie skryptu
PostNapisane: So wrz 12, 2009 4:04 pm 
Offline

Dołączył(a): So wrz 12, 2009 3:39 pm
Posty: 1
Witam wszystkich,
piszę grę we flashu i mam pewien problem, otóż gracz ma ruch po kliknięciu movie clipu zostaje on usunięty, następnie ruch ma komputer (wszystko to jest w jednej funkcji onRelease), który też wybiera jakiś movie clip do kasowania. Ponieważ ruch komputera odbywa się natychmiast po ruchu gracza efekt jest taki jakby te ruchy się na siebie nakładały (nie ma dostatecznie dużej przerwy aby oko mogło zauważyć tą przerwę). Jest jakiś sposób, żeby zatrzymać na chwilę wykonywanie kodu AS, aby uwypuklić tą przerwę (coś jak delay w pascalu). Próbowałem wcześniej

Kod:
function callback1() {
}

setInterval( callback1, 5000 );


ale kod AS idzie dalej i po 5 sekundach wraca do tej funkcji, próbowałem też


Kod:
a=getTimer();

b=Number(getTimer()+7000);

while ( a <b ){
   a=getTimer();
}


ale to również nie działa jak bym chciał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

Polecamy












Powered by phpBB
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php