Witam wszystkich,
piszę grę we flashu i mam pewien problem, otóż gracz ma ruch po kliknięciu movie clipu zostaje on usunięty, następnie ruch ma komputer (wszystko to jest w jednej funkcji onRelease), który też wybiera jakiś movie clip do kasowania. Ponieważ ruch komputera odbywa się natychmiast po ruchu gracza efekt jest taki jakby te ruchy się na siebie nakładały (nie ma dostatecznie dużej przerwy aby oko mogło zauważyć tą przerwę). Jest jakiś sposób, żeby zatrzymać na chwilę wykonywanie kodu AS, aby uwypuklić tą przerwę (coś jak delay w pascalu). Próbowałem wcześniej
Kod:
function callback1() {
}
setInterval( callback1, 5000 );
ale kod AS idzie dalej i po 5 sekundach wraca do tej funkcji, próbowałem też
Kod:
a=getTimer();
b=Number(getTimer()+7000);
while ( a <b ){
a=getTimer();
}
ale to również nie działa jak bym chciał.