• › Witaj Gościu
  • Jesteś niezalogowany (
  • Zaloguj 
  •  lub  

Logo


Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [hosting] 110mb.com kontakt z support
PostNapisane: So wrz 18, 2010 9:09 am 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): Pn sty 23, 2006 9:59 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Biała Podlaska
Witam. Posiadam stronkę na ich hostingu, niestety nie ma takiej opcji żeby się z nimi skontaktować poprzez email czy tzw. system "help ticket". Czy ktoś z was też ma takie problemy i posiada tam swoje www? Proszę o pomoc. Chce zmienić hasło do konta na tym hostingu, ale nie mogę się zalogować. Dzięki. :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [hosting] 110mb.com kontakt z support
PostNapisane: N wrz 26, 2010 7:14 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr lip 07, 2010 2:22 pm
Posty: 9
na stronie www można wysłać tiket...





------------------------
free uk proxy


Ostatnio edytowano Cz paź 07, 2010 2:35 pm przez rak33ieta1980, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [hosting] 110mb.com kontakt z support
PostNapisane: Wt wrz 28, 2010 6:50 am 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): Pn sty 23, 2006 9:59 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Biała Podlaska
Niestety wysłałem już 2 tikety 2 tygodnie temu i 0 odezwu, może jakieś inne pomysły :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [hosting] 110mb.com kontakt z support
PostNapisane: Wt wrz 28, 2010 9:27 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 28, 2010 9:14 pm
Posty: 1
Lokalizacja: Szczecin
Posiadasz darmowe konto tylko czy też płatne?

Ich polityką w tej chwili jest, że w przypadku darmowego hostingu kontakt/pomoc jest tylko poprzez forum - 110mb.com/forum - link jest mało widoczny, nowy właściciel przesunął go do stopki na stronie głównej.

Kontakt poprzez email i system support ticket jest niby w obecnej chwili tylko dla kont z opłaconymi dodatkowymi opcjami (w starym systemie jednorazowych opłat) i kont "premium" (w nowym systemie opłat miesięcznych/rocznych).

Adresy email jeśli ktoś potrzebuje:
110mb.server [-at-] gmail.com (ten istnieje od samego początku)
support [-at-] 110mb.com (ten został dodany niedawno przez nowego właściciela, nie zawsze działa)

Więc jeśli posiadasz darmowe konto - Twój ticket został najprawdopodobniej zignorowany.
Jeśli posiadasz konto opłacone - najwyraźniej nowy właściciel wcale tak nie usprawnił tego systemu jak się chwalił, że usprawni.

Jestem obecny na 110mb.com od czterech lat, byłem tam do niedawna bardzo aktywnym użytkownikiem forum, więc w niektórych kwestiach mogę poradzić/doradzić osobiście.


---------
PS. Tak przy okazji, może się komuś przyda - prowadzony przeze mnie monitoring serwerów hostingu 110mb.com:
http://110mb.grd.net.pl/server-monitor/
http://grd.net.pl/110mb/server-monitor/

_________________
Kilka starych, aczkolwiek ciekawych, zdaniem niektórych, zdjęć: http://grd.art.pl/
Jezioro Szmaragdowe w Szczecinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

Polecamy












Powered by phpBB
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php