Forum webmasterów
http://webinside.pl/forum/

Kilka zmian na WebInside.pl
http://webinside.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=9033
Strona 1 z 1

Autor:  Dawid Kulbaka [ So kwi 08, 2006 11:40 am ]
Tytuł:  Kilka zmian na WebInside.pl

Pojawiło się kilka zmian. Jest inna czcionka na WebInside.pl :lol:

Lekko zmodyfikowaliśmy wyświetlanie newsow i komenatrzy, chyba jest teraz czytelniej i po prostu ladniej. Komentarze wyświetlają się nie od najnowszego, ale od pierwszego, aby ułatwić ew. dyskusje.

http://www.webinside.pl/news/ uaktualizowano listę newsów Najciekawsze z archwium

Ale przede wszystkim, zmieniliśmy mechanizm wyświetlania się reklam. Teraz użytkownik może przeglądać witrynę bez efektu zamrażania strony, kiedy ona łaczy się z adserwerem. Najpierw wczytuje się zawartość strony, a potem strona łączy się z adserwerem i ew. ładuje reklamę.

Jak się okazało to jest szalenie istotne, WebInside.pl chodzi teraz bardzo szybko.

Mam nadzieje, ze te kosmetyczne zmiany sa ok :)

Autor:  Sensej [ So kwi 08, 2006 9:04 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

Faktycznie strona chodzi teraz znacznie szybciej, jest widoczna gołym okiem róźnica. Pomysł na przyspieszenie prosty a daje taki efekt ;]

A co z nowym designem, są prowadzone jakieś prace? Czytałem cos na ten temat na forum.

Autor:  Dawid Kulbaka [ So kwi 08, 2006 9:29 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

Prace w toku. Skupiamy się na nowym funkcjonalnym podziale serwisu. O tym cisza :lol:

Autor:  templar [ Pn kwi 10, 2006 2:48 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

wydaje mi sie ze ten kolor czcionki w komentarzach newsow moglby byc troche ciemniejszy, bo teraz jest taki jasny szary i u mnie na wyswietlaczu to troche blado wyglada, lepiej by sie czytalo jakby byly troche ciemniejsze literki

Autor:  Dawid Kulbaka [ Pn kwi 17, 2006 9:55 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

Ale tak zle jest? Bo musi tekst się odrozniać od newsa, stąd jasniejszy kolor.

U mnie jest ok :>

Autor:  templar [ Śr kwi 26, 2006 9:55 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

chociaz ciutke jakby ciemniej bylo to by byl brylant. moze moj lcd jest zle ustawiony :? hmmm, watpie ale moze cos z tym

Autor:  Dawid Kulbaka [ Pt kwi 28, 2006 9:44 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

yoile to juz w nowej wersji WI :)

Autor:  Sensej [ Śr gru 20, 2006 3:32 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

I co z tą nową wersją WI? ;P

Autor:  Dawid Kulbaka [ Śr gru 20, 2006 3:36 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

"Się robi" :wink: Nie oddamy 1 stycznia jak miało być, nie ma szans :evil:

Ale pracujemy nad tym. W każdym razie w przyszłym roku będzie na 100% :)

Mamy juz nowe logo, wkrótce je pokażemy.

Autor:  Sensej [ Śr gru 20, 2006 11:09 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

No cóż, nie będzie prezentu na święta dla użytkowników.

Nie zazdroszczę ci prawdę mówiąc bo jeśli ktoś prowadzi taki serwis to użytkownicy spodziewają się czegoś naprawdę ciekawego. Nie przejdzie żadna lipa więc faktycznie lepiej się na tym skupić odrobinę dłużej ;>

Autor:  Dawid Kulbaka [ Śr gru 20, 2006 11:18 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

Sensej napisał(a):
Nie przejdzie żadna lipa więc faktycznie lepiej się na tym skupić odrobinę dłużej ;>


O, widze, że cały sens wywnioskowałeś - dokładnie o to chodzi... :)

Autor:  123456 [ Cz gru 21, 2006 1:46 am ]
Tytuł:  ...

Szkoda, ze nie chcecie pomocy uzytkownikow aby bylo szybciej. :( W koncu to forum webmasterow i webdeveloperow i ktos na pewno sie znajdzie.

Autor:  Dawid Kulbaka [ Cz gru 21, 2006 10:33 am ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

Bardzo, bardzo chętnie widzimy każdą pomoc... Zapraszam wszystkich z pomysłami na PW jak chcą pomóc, przecież odpisuję na każdą wiadomość :)

Autor:  domel [ N kwi 18, 2010 6:05 pm ]
Tytuł:  Re: Kilka zmian na WebInside.pl

Czasami reklama zawadza przy przeglądaniu forum bądź przy pisaniu nowego tematu... ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/
Not able to open ./cache/data_global.php