• › Witaj Gościu
  • Jesteś niezalogowany (
  • Zaloguj 
  •  lub  

Logo


Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ja wygladzic cs2
PostNapisane: Pt lut 16, 2007 3:58 pm 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): Wt lut 06, 2007 8:57 pm
Posty: 112
Witajcie mam pytanie Przyjmijmy ze mam zdjecie na ktorym jest ciekawy obiekt ktory chcialbym wyciac uzywalem roznego rodzaju opcji do zaznaczenia obiektowr typu rozdzka lasso magnetyczne i inne wszystko jest fajnie jednakze to nie to co sie nie raz spotyka na stronach www moje zdjecia nie maja jakichs tam zebow nie sa ze tak ujme poszarpane ,jednakze to nie to co jest w necie .... moze jest jakas ladna opcja wygladzanie lub cos w tym stylu co jeszcze bardziej upieksze dany element ktory zostal zaznaczony

podaje adres strony na ktorej znajduja sie zyrafy zzwroccie uwage na to jak sa elegancko umieszczone na tle..... chdzialbym uzyskac w photoshopie identyczny efekt prosze o pomoc jak uzyskac tak idealne wyciecie ...po ktorym nie bedzie mozna poznac ze zostalo wyciete.

o to link do strony z zyrafami

http://www.templatehelp.com/preset/pr_p ... 2LUq1hYM59


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ja wygladzic cs2
PostNapisane: So lut 17, 2007 1:20 am 
Offline
Działa
Działa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn wrz 09, 2002 11:13 am
Posty: 801
Lokalizacja: Kraków
oż jak mnie dawno na tym forum nie było...

drogi kolego, chwali się twoją znajomosc narzędzi do wyciania itd...... ale pragne poszerzyc twoje wiadomości o przynajmniej jeszcze jedną możliwośc

po kolei:

:arrow: wybierasz narzędzie pen tool
:arrow: dla wygody możesz zmienic fill w palecie layers tak na 30%
:arrow: następnie obrysowujesz [tak to sie chyba po polsku jakos pisało] np żyrafę
:arrow: zuważ ze możesz sobie klikac tak dokładnie jak tylko chcesz a utworzony obszar możesz modyfikowac przez przesuwanie punktów.
:arrow: następnie klikasz na tym obszarze prawym i wybierasz make selection
:arrow: wybierasz warstwe z żyrafami i wycinasz
:arrow: po robocie

pozdrawiam

_________________
Daj zwierzakowi jeść... klik w miskę i do przodu :)
www.pustamiska.pl
Dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ja wygladzic cs2
PostNapisane: Pn lut 19, 2007 12:06 pm 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): Wt lut 06, 2007 8:57 pm
Posty: 112
witaj ...

mam pewne watpliwosci co do twojej metofu po co zmieniac fill na 30% skoro ta funkcja odpowiada za rozjasnianie obrazka rozjasniasz obraz praawie do zera i mam wyciac w ten sposob dokladnie obrazek ????

prosze o kolejne wasze sposoby ktorych uzywacie podczas wycinania pewnych obiektow pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ja wygladzic cs2
PostNapisane: Pn lut 19, 2007 10:57 pm 
Offline
Działa
Działa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn wrz 09, 2002 11:13 am
Posty: 801
Lokalizacja: Kraków
heheeh dobre

wierz mi jest to jeden z najlepszych sposobów, oczywiscie jesli mówiłem o fillu to z przyczyn czysto technicznych bo jak zaczniesz obrys penem to w pewnym momencie zacznie ci przysłaniac wycinany obraz, wiec ja sobie zawsze wyjaskrawiam kształt ustawiam fill, opacity, transparency jakkolwiek na cos ponizej 50% zeby widziec kształt proste, jesli masz watpliwosci to mozesz sie do tego niestosowac ale zapewniam cie ze to wiel skomplikuje ;)
jest to zdecydowanie najdokładniejszy ze sposobów wycinania pod warunkiem ze ci sie chce

pozdrawiam

_________________
Daj zwierzakowi jeść... klik w miskę i do przodu :)
www.pustamiska.pl
Dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

Polecamy












Powered by phpBB
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Not able to open ./cache/data_global.php