Blog - Marta Tamioła

O autorze bloga:

Marta Tamioła

Absolwentka Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. Jerzego Giedroycia w Warszawie, współzałożycielka Webvariation. W agencji odpowiada za New Business i obsługę strategicznych klientów. Wcześniej New Business Manager firmy Web Power, jednego z czołowych dostawców usług e-mail marketingowych na europejskim rynku.

Zajmowała się wprowadzeniem marki na polski rynek i pozyskaniem dla niej pierwszych klientów. Swoje doświadczenie zdobywała w Hypermedia (ISOBAR), jednej z największych agencji komunikacji na polskim rynku, gdzie zarządzała PR-em, a następnie nowym biznesem. Od 6 lat obserwuje i aktywnie uczestniczy w rozwoju polskiego biznesu sieciowego. Stale rozwija swoje kompetencje w dziedzinie budowania strategii komunikacji brandów w kanale www.

Webvariation to spółka oferująca usługi web consultingowe: projektowanie stron www zorientowane na użytkownika, analizy usability, analizy dostępności, optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek. Powstała w odpowiedzi na potrzeby reklamodawców, którzy poprzez swoją komunikację w kanale internetowym realizują bardzo konkretne cele biznesowe i marketingowe. Webvariation oferuje usługi, które umożliwiają włączenie użytkownika w proces projektowania strony www na wszystkich jego etapach: planowanie, analiza, projektowanie, testowanie i udoskonalanie.
 

Wpisy blogera:

Solaris Gate - "monolit wieczności"

Ostatnio coraz szersze kręgi zatacza informacja o start-upie spółki Infinity (Piotr Tymochowicz in chief).

więcej

Powrót do przeszłości

Polskie banki wydają naprawdę spore budżety na seo. Robią audyty, analizy, współpracują z pozycjonerami, kontrolują rezultaty, liczą się z rankingami. Tym bardziej dziwi postawa Raiffeisena.

więcej

"Marketing internetowy w wersji light"

Kolejne dobre wieści dla reklamodawców z serii -Kaganek oświaty-.

więcej

Kaganek oświaty

To zaskakujące jak wielu reklamodawców nie miało do czynienia z terminem użyteczności - w praktyce.

więcej

"Za pomocą blogów pomysły i wieści przemieszczają się z prędkością światła"* - wpis pierwszy.

Na przestrzeni ostatnich lat obserwowaliśmy dokonującą się w zawrotnym tempie rewolucję mediów cyfrowych i dojrzewanie współczesnego konsumenta, któremu tacy jak ja codziennie próbują sprzedać produkty reklamodawców. Przyczyną rewolucji i ciągle toczących się na naszych oczach zmian jest niewątpliwie szybszy dostęp do informacji -najbardziej cennego towaru na świecie.

więcej